شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تقویت سیگنال تلویزیون ال جی

تقویت سیگنال تلویزیون ال جی فقط منحصر و محدود به کیفیت خود آنتن نیست و عوامل بسیاری به تقویت سیگنال کمک می‌کنند. درست است که یافتن مکان مناسب برای قرار دادن یک آنتن معمولی می تواند در دریافت یک تصویر HD با کیفیت موثر باشد، اما این نکته هرگز ضرورت تقویت سیگنال تلویزیون الجی را بی اهمیت نمی سازد. بسیاری از کاربران برای تقویت سیگنال تلویزیون ال جی با چرخاندن آنتن به سمت‌های مختلف سعی می کنند جهت مناسبی را پیدا کنند، اما تنها این روش برای تقویت کانال یابی تلویزیون ال جی موثر نیست و راه های دیگری نیز وجود دارند.

تقویت سیگنال تلویزیون ال جی

 نقش آنتن در تقویت سیگنال تلویزیون ال جی

آنتن در دریافت سیگنال تی وی موثر است، اما حقیقتا همه چیز نیست. گاهی به دلیل نامناسب بودن محل آنتن یا کم بودن ارتفاع آن، سیگینال آنتن تلویزیون و گیرنده دیجیتال ضعیف است و تعدادی از شبکه های تلویزیون به خوبی دریافت نمی شوند. خرابی و معیوب بودن سیم و کابل مستهلک یا نزدیکی کابل به مراکزی که امواج تولید می‌کنند مانند کابل فشار قوی و… نیز می توانند در دریافت سیگنال موثر باشند. به همین دلیل است که باید در این شرایط از روش های تقویت سیگنال تلویزیون ال جی استفاده کنیم.

چگونه سیگنال تلویزیون ال جی را تقویت کنیم؟

آنتن مناسب انتخاب کنید

اصولا قوی و ضعیف بودن سیگنال آنتن تلویزیون الجی به ارتفاع آنتن از زمین و ساختمان های اطراف بستگی دارد. انتخاب آنتن بستگی بسیار شدیدی به موقعیت منزل شما دارد. یک انتخاب درست و متفکرانه در تقویت سیگنال تلویزیون ال جی بسیار موثر است.

تنظیم ارتفاع آنتن

ارتفاع آنتن در کیفیت تصویر و تقویت سیگنال تلویزیون ال جی تاثیر دارد. معمولا آنتن هایی که در ارتفاع نصب می شوند از آنتن های داخل خانه بهتر عمل می کنند. پشت بام منزل، بالکن و پشت پنجره به ترتیب الویت بهترین مکان ها برای نصب آنتن هستند. بهترین مکان با کمترین طول کابل را انتخاب کنید. اگر مجبور به انتخاب کابل بلند هستید، احتمالا به تقویت کننده نیاز خواهید داشت.

یافتن ایستگاه ها

یافتن ایستگاه ها هم در تقویت سیگنال تلویزیون ال جی موثر هستند. تعدادی از آنتن ها جهت دار هستند و باید به سمت ایستگاه پخش امواج چرخانده شوند. برای یافتن برج های پخش باید به نقشه آنتن FCC DTV نگاه کنید. گاهی نیز دکل های مخابراتی و ارسال کننده سیگنال را می‌توان با چشم دید.

به اختلالات توجه کنید

هر متریال، دیورا، برج، ساختمانی که بین آنتن شما و مرکز پخش باشد، سیگنال را ضعیف می کند. حتی ممکن است کابل‌های برقی، دستگاه‌های فرستنده سیگنال و… نیز باعث ایجاد اختلال شوند.

دستگاه تقویت کننده سیگنال

دستگاه تقویت سیگنال تلویزیون ال جی یک تقویت کننده فرکانس بالا است. نام دیگر آن بوستر است. فرکانس های موجود در یک محدوده مشخص را پوشش می دهد. اين فرکانس ها شامل سيگنال هاي تلويزيوني در باندهاي VHF و UHF و نيز فرکانس هاي پخش راديو در باند FM است. به کمک این دستگاه حتی دريافت ضعيف ترين سيگنال ها نیز ممکن مي شود.

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی  با حمایت و همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. همان طور که می دانید کمپانی ال جی در صنایع مختلفی از فناوری و تکنولوژی فعالیت دارد. لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، کالاهای دیجیتال و تجهیزات وابسته به آن کامل ترین تقسیم بندی از حوزه فعالیت های کمپانی الجی است. به همین منظور در نمایندگی رسمی ال جی امکانات و تسهیلات مفیدی فراهم کرده ایم که همه کاربران ال برند محبوب بتوانند هم در حوزه فروش و هم در حوزه تعمیرات خدمات مفیدی و کاربردی را دریافت کنند.

فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات اصلی ترین حوزه های خدمات رسانی نمایندگی مرکزی ال جی است. این نمایندگی همواره در تعامل همیشگی با کاربران خود است. از این رو حوزه نیازهای آنها را به خوبی می شناسد و برای رفع آنها از مسیر های درست و اصولی اقدام می کند. تمامی خدمات این نمایندگی همراه با ضمانت نامه های رسمی و کتبی است.  برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره انبوه خدمات این نمایندگی معتبر تماس بگیرید.

5/5(1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *