شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر آبخوردگی تلویزیون ال جی

منظور از آبخوردگی پنل تلویزیون ال جی در حقیقت نفوذ آب به داخل صفحه است. رسیدن مایعات رسانا باعث آسیب به فلت های انتقال تصویر، ایجاد جرقه، سولفاته شدن مدار و سوختگی فیزیکی این مدارات ظریف و حساس می شود. این اتفاقی است که معمولا  به دو علت رخ می دهد: کودکانی که در حین بازی به ناگاه و با غفلت والدین خود به تلویزیون ال جی (پنل) آب می پاشند یا والدین و بزرگسالانی که تنها با هدف تمیز کردن پنل تلویزیون از آبپاش و مواد شوینده استفاده می کنند و مستقیما پنل را هدف قرار می دهند و اسپری می کنند.  در هر دوی این حالت ها پنل دچار آبخوردگی می شود و باید برای تعمیر آبخوردگی تلویزیون  ال جی از یک مرکز معتبر کمک بخواهیم.

تعمیر آبخوردگی تلویزیون ال جی

تعمیر آبخوردگی تلویزیون ال جی

با آبخوردگی پنل تلویزیون ال جی فلت های انتقال دهنده اطلاعات تصویر و برد آدرس در اثر نفوذ مایع رسانا و اتصال در نقاط بدون عایق آسیب می بینند. به دنبال این اتفاق شاهد ایرادهای مختلفی نظیر نوارهای سفید و سیاه و خطوط رنگی و مواردی از این دست در تصویر تلویزیون  ال جی خواهیم بود.

در تعمیر آبخوردگی تلویزیون ال جی باید بدانید که آنچه باعث توسعه و پیشرفت اختلالات ناشی از آبخوردگی و سرایت خرابی به مسیر اجزای تلویزیون می شود، اصرار به استفاده از تلویزیون در این حالت است.

این در حالی است که بسیاری از کاربران متوجه آبخوردگی پنل تلویزیون ال جی خود شده اند، اما به جای اقدامی به منظور تعمیر آبخوردگی تلویزیون ال جی، دستگاه را روشن می کنند و باعث پیشرفت ایراد و آسیب رسیدن به سایر قسمت ها_ مخصوصا برد  T CON  _ می شود.

در چنین شرایطی با توجه با ساختار ویژه  SMD در برد های T CON اضافه باری که به برد T CON  وارد می شود،  سوختگی فیزیکی و آسیب به لایه های داخلی برد را به دنبال دارد. این اختلالات در اکثر موارد قابل ترمیم نیست.

تنها چاره در چنین شرایطی تعویض کامل برد است.  این در حالی است که در این حالت برای تعمیر آبخوردگی تلویزیون ال جی، هزینه تعویض برد تیکان به باقی هزینه ها اضافه می شود. پس در هنگام آبخوردگی تلویزیون ال جی هرگز دستگاه را روشن نکنید و از یک مرکز معتبر برای اجرای بهترین کار کمک بخواهید.

چگونگی تعمیر آبخوردگی تلویزیون ال جی

خرابی فلت تلویزیون lg

برای تعمیر آبخوردگی تلویزیون ال جی در مرحله اول باید فلت های آسیب دیده بررسی شوند. در این بررسی مشخص می شود که آیا این فلت ها قابلیت ترمیم و تعمیر را دارند یا به طور کلی باید تعویض شوند.

این تشخیص باید بسیار دقیق و اصولی باشد ، زیرا این فلت ها ظرافت بسیاری دارند؛ به طوری که در اتصال فلتها به پنل در هر میلیمتر،  ۲۰ کانال ارتباطی وجود دارد که ممکن است تعدادی آسیب دیده و تعدادی سالم باشند. اگر نیاز به تعویض فلت ها توسط تکنسین مربوطه تایید شود، برای تعمیر آبخوردگی تلویزیون ال جی و تعویض فلت ضمن به کار بردن ظرافت و دقت بسیار بالا باید از دستگاه وکیوم پرس و لوازم خاص استفاده کرد.

خرابی برد تلویزیون ال جی

گاهی آبخوردگی تلویزیون ال جی، خرابی برد درایور اطلاعات تصویر ( TFT یا T CON ) را به همراه دارد. خرابی این برد نیز با در نظر گرفتن برند و مدل دستگاه، عیوبی مختلفی را به دنبال خواهد داشت؛ در نتیجه مسیر اجرای تعمیرات تلویزیون نیز کمی متفاوت خواهد بود.

تعمیر تلویزیون ال جی

تلویزیون از جمله محصولات حوزه صوتی و تصویری کمپانی ال جی است که در مدل های بسیار متنوع و مدرنی تولید می شود. از ال سی دی و ال ای دی های ساده گرفته تا تلویزیون های اولد و پلاسما و ۴k. هر چند کیفیت محصولات ال جی بسیار بالاست، اما امکان اختلال در این دستگاه عمدتا به دلیل کاربری های غلط بسیار شایع است.

در واحد اختصاصی تعمیر تلویزیون ال جی همه این احتمالات و زیرشاخه های آن را بررسی کرده ایم و برای برطرف سازی آن از برنامه های اصولی استفاده می کنیم. می توانید اطمینان کامل داشته باشید که در واحد اختصاصی تعمیر تلویزیون ال جی همه مشکلات با ارائه گارانتی معتبر رفع خواهد شد.

واحد های تعمیرات ال جی

برای ارائه خدمات بهتر و مطمئن تر تلاش کرده ایم که با جداسازی فضای تعمیرگاه ها و اختصاص امکانات و تجهیزات ویژه در هر واحد، خدماتی با کیفیت و منحصر به کاربران ال جی ارائه دهیم. کمپانی ال جی در زمینه تولید لوازم خانگی و تجهیزات هوشمند و لوازم صوتی و تصویری فعالیت دارد.

به همین دلیل است که واحدهای تعمیرات ال جی هر حوزه را جدا کردیم تا هر واحد تنها مسئولیت عیب یابی، تعمیر و ترمیم زیر مجموعه های خود را بر عهده بگیرد. تمامی این واحد ها مجهز هستند و امکانات پیشرفته ای در اختیار دارند.

نمایندگی ال جی

کمپانی ال جی دومین شرکت خوشه‌ ای فعال در چند صنعت در کشور کره جنوبی است که در زمینه تولید وسایل الکترونیکی، مواد شیمیایی و تجهیزات مخابراتی  فعالیت دارد. در نمایندگی رسمی ال جی همه این قطعات و تجهیزات را می توانید با استفاده از خدمات پس از فروش اصل و اورجینال دریافت کنید.

در این نمایندگی هر آنچه که نیاز کاربر است در حوزه فروش و خدمات پس از فروش، برای کاربران فراهم آورده ایم. این نمایندگی مشتری مداری را از مهمترین اصل در ارائه خدمات خود می داند و همواره تلاش می کند با در اختیار گذاشتن  امکانات و امتیازات بسیار ویژه و منحصر به فرد، نقطه اتکای امنی برای کاربران باشد. برای تماس با نمایندگی ال جی از منوی بالای سایت استفاده کنید.

اخبار، اطلاعات، مقالات مرتبط و سوالات متداول کاربران درباره کمپانی ال جی را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *