شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر تاچ موبایل ال جی

تعمیر تاچ موبایل ال جی زیر مجموعه ای از خدمات واحد  تعمیر موبایل ال جی است. کم کم  تصور دستگاه های مختلف الکترونیکی بدون وجود صفحه لمسی سخت است. گوشی های تلفن هوشمند به عنوان بزرگ ترین و آشکار ترین مثال از این تغییر تقریبا در اختیار همه مردم قرار دارند.

به همین دلیل است که تعمیر تاچ موبایل ال جی از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است. مطمئنا کاربرد صفحه لمسی یا همان تاچ به همین جا ختم نمی شود و بسیاری از دستگاه ها و سامانه ها هستند که از این سیستم بهره می برند.

 صفحه تاچ یا لمسی می تواند با دو نوع تکنولوژی طراحی شود. تاچ های مقاومتی که بر اساس تغییرات مقاومت نقطه فشار طراحی شده اند و صفحه لمسی خازنی. تکنولوژی تاچ مقاومتی، همان فناوری است که از آن در تاچ گوشی های لمسی قدیمی استفاده می شد و امروزه جای خود را به صفحه لمسی خازنی داده است.

5/5(2 امتیاز)
تعمیر تاچ موبایل ال جی

اهمیت تعمیر تاچ موبایل ال جی

کاربرد تلفن همراه پس از ورود گوشی های هوشمند به دنیای تکنولوژی به طور کامل تغییر کرد و دیگر یک تلفن همراه تنها وظیفه برقراری تماس و ارسال پیام را عهده دار نیست؛ به طوری که زندگی کاری و شخصی اکثر کاربران به تلفن های همراه هوشمند گره خورده است. صفحه نمایش و تاچ گوشی در حقیقت پل ارتباط کاربر با دستگاه است، به همین دلیل است که تعمیر تاچ موبایل ال جی از جایگاه بسیار ارزشمندی برخوردار است.

چگونگی تعمیر تاچ موبایل ال جی

برای تعمیر تاچ گوشی ال جی  باید بدانیم که تاچ گوشی های خازنی به دو دسته کلی تقسیم می شود؛ پیکربندی ظرفیت مشترک و پیکربندی ظرفیت انفرادی. مدل اول که در آن خازن حسگر به شکل دو پایه الکترود گیرنده و ارسال کننده ساخته می شود، بیشتر برای نشانگر های حساس به لمس استفاده می شود.

اما مدل دیگر تاچ خازنی که در آن یکی از پایه های خازن به زمین متصل است، نوع ساده ای از حسگر لمسی است که برای دکمه های لمسی ، اسلایدر ها و اسکرول های لمسی استفاده می شود. زمانی که صفحه گوشی شما می شکند یا ترک می خورد ممکن است ندانید که واقعا کدام قطعه از تاچ ال سی دی یا نمایشگر گوشی تان شکسته است و نیاز به تعویض کدام قطعه از ال سی دی یا تاچ گوشی خود دارید.

لذا ضرورت دارد که برای تعمیر تاچ موبایل ال جی به یک مرکز استاندارد مراجعه کنید که همه اصول و قوانین این حوزه را رعایت می کند.

تعمیر تاچ موبایل ال جی

رازهایی درباره تعمیر تاچ موبایل ال جی

افراد زیادی هستند که تفاوت بین ال سی دی، گلس یا صفحه شیشه ای، تاچ اسکرین یا دیجیتایزر را نمی دانند. بنابراین اولین چیزی که نیاز است برای تعمیر تاچ گوشی ال جی بدانید ساختار ال سی دی نمایشگر گوشی تان است.

از لحاظ تئوری، مونتاژ یا اسمبلی ال سی دی نمایشگر گوشی از چهار قطعه تشکیل شده است؛ شیشه یا گلس جلویی، دیجیتایزر یا تاچ اسکرین گوشی ال سی دی، صفحه نور پس زمینه و قاب تاچ اسکرین. یک تعمیرکار حرفه ای برای تعمیر تاچ موبایل ال جی با همه این قطعات باید آشنایی داشته باشد و کارکرد هر قسمت را باید به خوبی بشناسد.

واحد تعمیرات موبایل ال جی

واحد تعمیرات گوشی ال جی برای ارائه خدمات بهتر و جامع تر خود، تلاش می کند در واحد های جداسازی شده این مرکز هر یک از خدمات را با استفاده از ابزارآلات و تجهیزات برتر تعمیراتی ارائه دهد. این واحد تعمیراتی به کمک متخصصین و کارشناسان حوزه موبایل و تلفن همراه ال جی اداره می شود و به کاربران این اطمینان را می دهد که کیفیت خدمات این مرکز قابل مقایسه با هیچ مرکز مشابه دیگری نخواهد بود.

مرکز تعمیر موبایل با دسترسی وسیع به آرشیوی از بهترین و به روز ترین تجهیزات  و قطعات جانبی تلاش می کند خدمات اصل و شرکتی به کاربران خود ارائه دهد.

واحد تعمیرات ال جی

واحد تعمیرات ال جی در دو بخش کلی تعمیرات لوازم خانگی و تعمیرات تجهیزات هوشمند تاسیس شده است. در این واحد با استفاده از دستگاه های عیب یابی مدرن و سازگار با تکنولوژی های به کار رفته در تولیدات ال جی، خدمات با کیفیتی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

همکاران ما در هر یک از این واحد ها در بخش های ویژه خود فعالیت و خدمات رسانی می کنند. مدیریت واحد تعمیرات موبایل ال جی معتقد است که رضایت مشتری در حقیقت انگیزه و محرکی تاثیر گذار است که جان تازه ای به این واحد می بخشد و باعث می شود که تکنسین های ما با رغبت بیشتری خدمات تعمیراتی را ارائه دهند.

به همین جهت تمام تلاش خود را به کار می گیرند که در درجه اول با ارائه بهترین خدمات لبخند رضایت را بر لبان کاربران بنشانند و خستگی را از تن خود به در کنند.

[us_carousel post_type=”services” columns=”4″ items_gap=”0.5rem” items_layout=”blog_cards” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ carousel_interval=”1″ columns_number=”4″ image_background=”false” header_size=”h4″ carousel_arrows_offset=”1rem”]

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی مدعی است که در حوزه فروش و خدمات پس از فروش، هیچ واحد مشابهی توانایی رقابت با این نمایندگی مجاز و رسمی را ندارد. این نمایندگی زیر چتر قانون هر آنچه را که لازم باشد در اختیار کاربر قرار می دهد.

با مراجعه به این نمایندگی در حقیقت صفر تا صد نیاز های کاربران ال جی پاسخ داده می شود. سرویس های حمایتی این نمایندگی به گونه ای است که خرید کاربر برای همیشه بیمه می شود و همه دغدغه های رایج در این زمینه بر طرف خواهد شد. برای اطلاع از چگونگی این تسهیلات با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.