شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

ریکاوری موبایل سامسونگ

یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکنه دارندگان گوشی های موبایل با اون مواجه بشن، از دست رفتن اطلاعات ذخیره شده بر روی دستگاهشونه. این اطلاعات میتونن بخش مهمی از اسناد رو شامل بشن یا مجموعه از خاطرات عزیز باشن. پاک شدن عکس و فیلم های ذخیره شده روی گوشی سامسونگ هم یکی از مشکلات متداول به حساب میاد. در این مقاله در مورد نحوه ریکاوری موبایل سامسونگ صحبت می کنیم.

ریکاوری موبایل سامسونگ

برای دریافت انواع خدمات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی خود، می توانید به واحد تعمیر موبایل سامسونگ مراجعه کنید.

نحوه ذخیره سازی اطلاعات در رم به چه صورت است؟

شاید براتون جالب باشه، نحوه ذخیره اطلاعات در حافظه های رم  گوشی، دقیقا شبیه یک انبار بزرگ یک شرکته که به وسیله یک انبار دار اداره میشه. می دونید که اطلاعات مختلف مثل عکس، فیلم و… همه از داده های کوچیکی تشکیل میشن که وقتی در کنار هم قرار میگیرن می تونن اون فایل رو تشکیل بدن بنابراین وقتی اطلاعاتی وارد حافظه میشه اون انباردار داده های مختلف فایل ها رو توی قفسه های انبار قرار میده و آدرس و شماره اون قفسه ها رو توی دفتر موجودی انبار ثبت میکنه.

تا اینجا همه چیز روند عادی داره، اما نکته جالب اینجاست که وقتی ما به اون انباردار میگیم که یک فایل رو حذف کنه انباردار وقت نمیکنه بره داده های فایل رو از قفسه ها برداره و دور بندازه و با خودش میگه فعلا فقط اسم فایل رو از دفتر موجودی انبار حذف می کنم و هر وقت که انبار پر شد و جا نداشت اونوقت میرم سراغ داده هایی که قبلا باید حذف می کردم و دور مینداختم.

بنابراین هروقت شما چک می کنید تا ببینید که چقدر از حافظتون خالی مونده درواقع انباردار دفتر موجودی انبار رو به شما نشون میده نه موجودی واقعی توی انبار رو. این باعث میشه وقتی شما اطلاعات جدیدی رو روی حافظه گوشی تون بریزید و دیگه قفسه خالی باقی نمونده باشه بره سراغ اون اطلاعات و دورشون بندازه. این اتفاق تلخیه. اما برای نجات اطلاعات با به اصطلاح ریکاوری موبایل سامسونگ چه راه هایی داریم؟

همه چیز در مورد نرم افزارهای ریکاوری موبایل سامسونگ

برنامه ها و نرم افزارهای ریکاوری موبایل سامسونگ تنها کاری که میکنن اینه که میرن سراغ انبار و اطلاعاتی که تو گوشی هستن و تو دفتر موجودی انبار نیستن رو جدا می کنن و به شما نشون میدن به همین راحتی، حتی زمانیکه شما یک حافظه رو فرمت می کنید انباردار فقط دفتر موجودی انبار رو خالی میکنه و کاری به قفسه های انبار نداره و برنامه های ریکاوری گوشی خیلی راحت میرن و اون اطلاعات رو به شما نشون میدن.

به همین دلیل که میگن وقتی اطلاعاتتون از حافظه حذف شده بهتره تا زمانی که ریکاوری می کنید از اون حافظه استفاده نکنید چون اگه اطلاعات جدیدی رو روی حافظه ذخیره کنید ممکنه انباردار قفسه خالی گیرش نیاد و بره سراغ اطلاعاتی که قبلا باید حذف می شدن و اون ها رو حذف کنه که با همین کار احتمال ریکاوری اطلاعات گوشی شما تا حد زیادی کم میشه. اگر چه این نرم افزارها میتونن در مواردی مفید باشن، اما به طور کلی این روش ها خیلی مطمئن نیستن و توصیه نمیشن.

البته بسیاری از برنامه های ریکاوری گوشی نیاز به روت کردن گوشی موبایل دارن. ولی خب خیلی از کاربرا به دلایل مختلفی علاقه ای به روت گوشی ندارن. ما تو مطلب بازیابی اطلاعات گوشی بدون روت کردن یه نرم افزار کاربردی برای این کار به شما معرفی کردیم . روش انجام این کار هم تو این مطلب توضیح داده شده. پیشنهاد می کنیم حتما قبل از روت کردن یا هر روش دیگه ای این نرم افزار کاربردی رو امتحان کنید!

ان مطلب کاربردی را از دست ندهید: تعمیر گوشی بریک شده سامسونگ

برای جلوگیری از پاک شدن اطلاعات موبایل چکار کنیم ؟

معمولا قبل از انجام کارهای ریکاوری موبایل سامسونگ ، توصیه هایی میشه تا از این مشکل جلوگیری به عمل بیاد. این مشکل تنها مربوط به گوشی های موبایل سامسونگ نمیشه. کاربران گوشی های موبایل میتونن از راه های مثل ترمیم کارت حافظه، خارج کردن و وارد کردن کارت حافظه، حذف فایل های no media، کپی نکردن فایل های زیاد و متدوالی، انجام فکتوری ریست، حذف نرم افزار های مشکل زا استفاده کنن.

مرکز تخصصی بازیابی اطلاعات موبایل

یکی از مطمئن ترین شیوه های ریکاوری موبایل سامسونگ ، مراجعه به مرکز تخصصی بازیابی اطلاعات موبایل است. این مجموعه با برخورداری از بالاترین سطح دانش مرتبط با بازگردانی اطلاعات، میتونه تمام مشکلات رو در این زمینه برطرف کنه. کاربران عزیز، دیگه لازم نیست از بابت حدف دیتاها و اطلاعات ذخیره شده روی گوشی موبایلشون نگران باشن.

کارشناسان فعال در مرکز تخصصی بازیابی اطلاعات موبایل، میتونن با بهره گیری از نرم افزار های ویژه و کاربردی خودشون، مشکل رو برای همیشه برطرف کنن. تمام خدماتی که از سوی نمایندگی موبایل سامسونگ ارائه میشه، با گارانتی همراهه. حل این مشکلات تنها به گوشی های موبایل سامسونگ اختصاص نداره و شامل تمام گوشی های موبایل موجود در بازار میشه.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *