شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

ماشین لباسشویی WT1901CK ال جی

زندگی مدرن و پرشتاب امروزی، لوازم حرفه ای و پیشرفته تری را می طلبد. بنابراین همگام شدن این دستگاه ها با فن آوری های نوظهور و رنگارنگ چیز عجیبی به نظر نمی رسد. اکنون خانم های خانه دار نه تنها به ظاهر زیبا و لوکس این محصولات اهمیت می دهند بلکه، به آپشن های و شاخصه های کاربردی آنها نیز توجه ویژه ای دارند. از سویی دیگر، این محصولات ضروری با تعدد و گستردگی زیادی از برندهای متفاوت روانه بازار شده و از این حیث، انتخاب و تهیه نمونه ای حرفه ای، بادوام و مقرون به صرفه کمی سردرگم کننده است. اما به عنوان یکی از طراحان و سازندگان معتبر و قابل اطمینان در این صنعت می توان به کمپانی کهنه کار ال جی اشاره داشت. در این متن سعی داریم به بررسی یکی از مدل های پرطرفدار این برند خوش نام یعنی ماشین لباسشویی WT1901CK ال جی بپردازیم.

ماشین لباسشویی WT1901CK ال جی

نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی

نمایندگی ال جی، با ارائه سالیان دراز خدمات به مشتریان محترم در زمینه تعمیر و خدمات پس از فروش، افتخار این را دارد که به عنوان یکی از معتمدترین و پرطرفدارترین نمایندگی های مجاز در میان دیگر نمایندگی ها باشد.

از سویی دیگر، کارکنان حرفه ای و شایسته این واحدها همواره با ارائه خدمات تخصصی و دقیق، رضایت مشتریان گرامی را در سطح بالایی به خود جلب کرده اند. گفتنی است، این مرکز در همه حال آماده پاسخگویی به مشتریان بوده و برای رفع نیازهای آنان تلاشی دوچندان دارد.

همچنین کاربران محترم می توانند با مراجعه به نمایندگی ماشین لباسشویی ال جی یا برقراری تماس مستقیم با نمایندگی ال جی از مشاوره ها و راهنمایی های پیش از خرید دستگاه مورد نظر خود بهره مند باشند.

معرفی ماشین لباسشویی WT1901CK ال جی

انجام کارهای بیشتر در مدت زمان کمتر

خوشبختانه ماشین لباسشویی WT1901CK ال جی، دارای ظرفیت فوق العاده زیادی است. این دستگاه حرفه ای دارای مخزن بزرگی به اندازه ۵٫۰ فوت مکعب بوده و براساس این قابلیت برای خانواده های شلوع و پرجمعیت بسیار مناسب می باشد. اکنون می توانید با کمک این دستگاه لباس های بسیار زیاد خود را در مدت زمان کوتاهی شسته و از این ویژگی عالی برای همیشه احساس رضایت  و آرامش خاطر داشته باشید.

گفتنی است، ظرفیت این ماشین لباسشویی به حدی ایده آل است که به شما امکان می دهد حتی برای شستشوی پتوهای بزرگ خود نیز بروی آن حساب باز کنید.

عملکرد بی عیب و نقص

کمپانی بلند آوازه ال جی با معرفی ماشین لباسشویی WT1901CK ال جی، به گونه ای عالی و حساب شده تمام نیازهای شستشو را کاملأ پوشش داده و علاوه بر آن، قابلیت های کلیدی و استانداردهای بالایی را به محصول خود افزوده است.

دوام، لوکسی،کاربرد آسان، طراحی ارگونومیک، سرعت، تمیزکنندگی بالا با حداقل انرژی از جمله ویژگی های قابل توجه و ارزشمند این محصول بوده که از این رو توانسته سلیقه افراد سخت پسند را نیز به خود جلب کند.

طراحی شیک با کارایی آسان تر

این کمپانی کره ای با رویکردی حرفه ای تر در طراحی و ساخت ماشین لباسشویی WT1901CK ال جی، کنترل پنلی که در قسمت پشتی دستگاه بود را به جلو انتقال داده و همچنین با بهره گیری از نمایشگر ال ای دی دسترسی آسان، خوانا و قابل استفاده تری را برای مشتریان خود فراهم نموده است.

حال با این ماشین لباسشویی شیک و خوش ساخت می توانید به اتاق شستشوی خود دکوری جذاب تر بخشیده و آن را مدرن تر از پیش سازید.

شسشتوی پرسرعت

ماشین لباسشویی WT1901CK ال جی پذیرای مجموعه ای از قابلیت های کم نظیر است که هر کدام بر دیگری برتری دارند. این محصول به تکنولوژی فوق پیشرفته TurboWash مجهز شده که بر اساس آن مدت زمان شستشو را به ۳۰ دقیقه کاهش داده است. این فن آوری با ویژگی آب فشان فشار قوی همراه شده است که براساس آن از یک سو تمیزی بیشتر و از سویی دیگر بازده و بهره وری بالاتری را پشتیبانی می کند.

شایان ذکر است، این روش شستشو لکه های سرسخت، چین و چروک و بوی بد را پاک کرده و با حفظ لطافت پارچه مانع از هر گونه صدمه به لباس ها می شود.

به هر حال چرخش سریع در این فن آوری، سیکل شستشو را کوتاه کرده و به دارندگان این محصولات آزادی عمل بیشتری می دهد تا بتوانند در مدت زمان کمتری(۳۰ دقیقه) به لباس های تمیز خود دسترسی داشته باشند.

کنترل ماشین لباسشویی از راه دور

از آنجایی که ماشین لباسشویی WT1901CK ال جی، از برنامه هوشمند و اختصاصی LG SmartThinQ بهره برده به شما امکان می دهد تا برنامه شستشو را انتخاب، شروع و متوقف کرده و یا حتی نوتیفیکیشن های مربوط به پایان کار ماشین لباسشویی را روی گوشی خود دریافت کنید.

همچنین، اتصال به دستار هوشمند گوگل اسیستنت(Google Assistant) و آمازون الکسا(Amazon Alexa) را نیز می توانید به دیگر قابلیت های ارزشمند ماشین لباسشویی WT1901CK ال جی اضافه کرده و با دستورات صوتی خود، کنترل دستگاه تان را در دست بگیرید.

شستشوی هوشمند

به عنوانی یکی دیگر از محاسن ماشین لباسشویی WT1901CK ال جی می توان به تعبیه تکنولوژی ۶Motion در آن اشاره داشت. بدون شک، با استفاده از این شش مسیر متفاوت، تجربه شستشو هوشمندانه را احساس کرده و از عملکرد خارق العاده آن شگفت زده خواهید شد.

واحدهای تعمیرات ال جی

اکنون با ایجاد واحدهای مجزا برای تعمیر هر یک از محصولات ال جی، شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هرگونه نقص و مشکلی در دستگاه خود به واحد مرتبط و مختص به محصول خود مراجعه نمایید.  لوازم خانگی، گوشی، دوربین، کولرگازی از عمده تولیدات کمپانی ال جی بوده و در این واحدها قابل تعمیر و ترمیم می باشند.

از سویی دیگر پرسنل حرفه ای و متخصص این واحدها با بررسی موشکافانه و هوشمندانه، مشکلات و ایرادات محصول شما را به بهترین شکل ممکن برطرف خواهند کرد. شایان ذکراست، واحدهای تعمیرات ال جی به آرشیوی کامل از قطعات اصل و اورجینال و همچنین ابزارهای مدرن تعمیر مجهز بوده و در صورت نیاز دستگاه ها به تعویض قطعات و اجزاء از آنها بهره گرفته و انجام امور تعمیراتی شما را تضمین خواهند کرد.

اخبار، اطلاعات، مقالات و سوالات متداول کاربران را در سایر قسمت های سایت دنبال کنید

امتیاز شما به این نوشته