شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

مشکلات مک بوک اپل

مشکلات مک بوک اپل در بخش های سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم بندی می شود. کاربران گاهی به دلیل عدم آشنایی کامل با این دستگاه آسیب های بیشتری به آن وارد می کنند. پیچیدگی این دستگاه سبب شده همانند سایر دستگاه های الکترونیکی دچار مشکل بشود.

به طور کلی مشکلات مربوط به مک بوک همانند سایر دستگاه های لپ تاپ و… می باشد. همان طور که می دانید این دستگاه ها دارای مزایایی نیز هستند. سرویس های به موقع، حفظ مک بوک از ضربه خوردگی، جلگیری از نفوذ گرد و غبار به داخل آن و … از جمله روش هایی است که عمر مفید دستگاه را افزایش می دهد.

برای آشنایی بیشتر کاربران با مشکلات مک بوک اپل مقاله ای را گردآوری کرده ایم که برای کاربران بسیار کاربردی می باشد. همراه ما باشید. تعمیرات مک بوک از جمله تخصصی ترین سرویس های این مرکز است.

مشکلات مک بوک اپل

مشکلات مک بوک اپل و راه حل ها

مشکلات مک بوک اپل معمولا به دلایل گوناگونی رخ می دهد. بعضی از این دلایل را با هم مرور می کنیم:

روشن نشدن مک بوک

در قدم اول چک کنید که تنها صفحه نمایش مک بوک خاموش است یا دستگاه اصلا شروع به کار نمی کند. برای تشخیص این موضوع باید زمانی که دکمه ی پاور را در مک بوک نگه می دارید صدای یکنواختی بشنوید. اگر چنین اتفاقی افتاد به این معنی است که تنها صفحه نمایش مک بوک روشن نشده است.

اما اگر این طور نبود اول از همه تمام موارد مربوط به برق را چک کنید مثل شارژ باتری و.. اگر این مشکل حل نشد 10 ثانیه دکمه ی پاور را نگه دارید تا مک بوک ریست شود. در برخی موارد انجام یک آپدیت مهم نیز تاثیر بسیاری بر رفع این مشکل دارد.

صدا نداشتن مک بوک

معمولا به وجود آمدن این مشکل نشان از عدم آپدیت نرم افزار های دستگاه دارد. برای آپدیت این برنامه ها از Apple Menu گزینه Software Update را انتخاب کنید و منتظر آپدیت برنامه ها باشید. در مرحله ی بعدی برنامه های آپدیت شده را نصب کنید و شاهد رفع این مشکل باشید.

راه کار دیگر آن که تنظیمات PRAM/NVRAM را که به تنظیمات پایه ای مک بوک اثر می گذارد را ریست کنید، به یاد داشته باشید این کار تمام لاگین های موجود بر روی دستگاه شما راحذف خواهد کرد. همچنین توصیه ی ما به شما این است که اگر از مدل های قدیمی مک بوک استفاده می کنید برای تعمیرات آن حتما به نمایندگی رسمی و معتبر مراجعه کنید.

میخوای بدونی چرا مک بوک به وای فای وصل نمی شود؟ پس کلیک کن

کار نکردن وای فای مک بوک

خاموش کردن روتر (مودم) یکی از کارهایی است که به رفع این اختلال کمک می کند. انجام آپدیت های مورد نیاز مک بوک اپل نیز، در رفع این مشکل تاثیرگذار است. همچنین تنظیمات دوباره ی مودم نقش بسیاری بر کارکردن وای فای خواهد داشت.

کار نکردن usb

برای تشخیص این مشکل در قدم اول باید یک تست سخت افزاری انجام دهید، یعنی ابزار دیگری را به پورت وصل کنید در صورتی که اطمینان داشتید مشکل از قطعه نمی باشد باید در بخش نرم افزاری اقدام به رفع مشکل کنید. برای این کار می بایست SMC را ریست کنید.

داغ شدن مک بوک

معمولاٌ برنامه هایی که انرژی بسیاری از cpu می گیرند باعث بروز چنین مشکلی می شوند پس آن برنامه ها را پیدا کرده و آن ها را ببندید. همچنین باز بودن محفظه ی خروج هوای گرم از دستگاه را چک کنید تا با چیزی پوشانده نشده باشد.

 خالی شدن سریع باتری مک بوک

اولین قدم چک کردن آپدیت های مربوطه می باشد، دومین مرحله بررسی برنامه هایی که باتری بیشتری مصرف می کنند. پس از تشخیص و بستن این برنامه ها شاهد مصرف درست باتری مک بوک خواهید بود.

مرکز تعمیرات لپ تاپ اپل

مرکز تعمیرات لپ تاپ شامل گروهی از مهندسان مجرب و حرفه ای می باشد. این مهندسان با تسلط بر اطلاعات مربوط به تعمیرات لپ تاپ اپل می توانند این دستگاه را تعمیر کنند. تمام عیوب حاصل شده برای دستگاه در این مرکز قابل تعمیر بوده و برای کاربر هیچ جای نگرانی  باقی نمی گذارد.

تجهیزات و امکانات موجود در این واحد نقش بسیاری در سرعت انجام فرآیند تعمیرات داشته است. تعویض قطعات فرسوده ی لپ تاپ از دیگر خدماتی است که در این مرکز ارائه می شود. تمام قطعات مستهلک با نمونه های اورجینال جایگزین خواهند شد. در خیلی از موارد با جایگزینی قطعه، مشکلات مک بوک اپل حل خواهد شد.

نمایندگی اپل

نمایندگی رسمی اپل با بهره مندی از بهترین مشاوران و کارشناسان به شما در دو بخش فروش و خدمات پس از فروش کمک می کند تا از تمامی خدمات این نمایندگی استفاده کنید. جود سالها سابقه ی درخشان برای این نمایندگی مهر اعتمادی است برای کاربرانی که قصد دارند برای دریافت خدمات مورد نیاز خود به  این نمایندگی مراجعه کنند.

شما می توانید برای انتخاب بهترین گزینه برای خود با کارشناسان حاضر در نمایندگی مشورت کنید. در راستای خدمات پس از فروش که شامل گارانتی، تعمیرات و… می باشد نیز می توانید از خدمات عرضه شده توسط نمایندگی اپل استفاده کنید.

تعمیرات اپل

با پیشرفت تکنولوژی تعمیرات نیز تخصصی تر شده است. در گذشته هر کاربر تا حدودی با تعمیرات دستگاه ها آشنا بود و خودش تعمیرات را انجام می داد. اما امروزه به دلیل پیچیدگی دستگاه ها قادر به اعمال تعمیرات توسط خودمان نیستیم.

تیم حاضر در واحد تعمیرات اپل به دلیل بهره مندی از مهارت و مسلط بودن به تمام فنون تعمیراتی، قادر است انواع محصولات اپل را در مدت زمانی کوتاه و با کیفیتی عالی تعمیر کند. تیم مجرب این مجموعه، تمام دستگاه ها را برای کاربران تست کرده و سپس تحویل می دهند.

به منظور مطالعه دیگر مطالب سایت در زمینه اخبار، مقالات، سوالات متداول و محصولات به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

تعمیرات تخصصی لپ تاپ لنوو / تعمیرات تخصصی لپ تاپ سامسونگ / تعمیرات تخصصی لپ تاپ شارپ /تعمیرات تخصصی لپ تاپ ال جی / تعمیرات تخصصی لپ تاپ پاناسونیک

5/5(2 امتیاز)