شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

مشکلات ios 11 کدام اند

مشکلات ios 11 کدام اند؟ سوالی است که برای بسیاری از کاربران این سیستم عامل به وجود آمده است. در این مطلب، به معرفی این مشکلات پرداخته و راه حل های موجود را نیز بررسی می کنیم. به طور کلی، نسخه های جدید سیستم عامل محصولات اپل، معمولا با مشکلاتی در عملکرد مواجه هستند.

پس از اینکه گزارش هایی مبنی بر وجود این مشکلات توسط کاربران ارائه شد، مدیران این کمپانی راه حل های لازم را ارائه داده و در صورت نیاز، آپدیت جدیدی را برای آن نسخه ارائه خواهند داد. آی او اس 11 نیز از این قائده مستثنی نبوده و مشکلاتی را در عملکرد آیفون به وجود آورده است. با ما همراه باشید تا به بررسی و معرفی مشکلات ios 11 بپردازیم.

مشکلات ios 11

مشکلات ios 11 و خالی شدن باتری

یکی از مهم ترین مشکلات ios 11، خالی شدن باتری آیفون های دارای این نسخه بوده و نگرانی های بسیاری را برای کاربران در پی داشته است. اگرچه این مشکل در بروز رسانی جدید سیستم عامل برطرف می شود، اما برای حل آن می توان اپلیکیشن ها و برنامه های پر مصرف را از حافظه ی ذستگاه پاک کرد. برای این کار، به منوی تنظیمات رفته و از طریق منوی«Battery power»، میزان مصرف برنامه های مورد نظر را در طول روز بررسی کنید. سپس موارد پر مصرف را از حافظه ی آیفون خود پاک نمایید.

مشکلات ios 11 و توقف ناگهانی برنامه ها

به عنوان یکی دیگر از مشکلات ios 11، باید به توقف ناگهانی برنامه ها اشاره نمود. بسیاری از کاربران، از این مساله شکایت داشته اند که در حین اجرای یک برنامه، ناگهان از آن خارج شده و یا عملکرد آن متوقف شده است. از طریق اپ استور می توانید برنامه ی معیوب را پیدا کرده و پس از حذف کردن نسخه ی موجود در گوشی خود، نسخه ی آپدیت شده ی آن را نصب نمایید. به این ترتیب، مشکل آیفون برطرف خواهد شد.

مشکلات ios 11 در آیفون 7

یکی از نکاتی که در بحث در مورد مشکلات ios 11 باید مورد توجه قرار بگیرد این است که بیشتر این مشکلات، در آیفون های 8 و بالاتر وجود ندارند؛ چرا که این مدل ها به تراشه ی A11 مجهز شده و توانسته اند تعامل خوبی را بین سخت افزار و نرم افزار گوشی برقرار نمایند. به بیان دیگر می توان چنین گفت که مشکلات موجود در آی او اس 11، بیشتر گریبان ایفون 7 و محصولات قدیمی تر پشتیبانی کننده از این سیستم عامل را گرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید: بررسی مشکلات آیفون 14

مشکلات ios 11 و اجرا نشدن برنامه ها

یکی دیگر از مشکلات ios 11، اجرا نشدن برنامه ها در گوشی گزارش شده است. به این ترتیب که وقتی کاربران قصد اجرای برنامه ی خاصی را دارند، برخی از این برنامه ها روی گوشی شان اجرا نمی شود. لازم است بدانید که این مشکل، ناشی از توقف پشتیبانی محصولات آیفون از اپ های ۳۲ بیتی بوده و این تصمیم توسط خود کمپانی اپل اجرایی شده است.

برای رفع این مشکل، کافی است به تنظیمات آیفون مراجعه کرده و از طریق منوی About و Applications، اپ های 32 بیتی را شناسایی کنید. سپس با نصب نسخه های آپدیت شده ی این برنامه ها، شاهد رفع این مورد از مشکلات ios 11 خواهید بود.

مشکلات ios 11 و عدم اتصال به اپ استور

همانطور که اطلاع دارید، کاربارن ایفون برای دانلود برنامه های مورد نیاز خود، تنها می توانند از اپ استور استفاده کنند. حال باید عدم اتصال به این سرویس را نیز به مشکلات ios 11 اضافه نمایید. گفته می شود که این مشکل، از نسخه بتا به ورژن نهایی iOS 11 منتقل شده است. با مراجعه به تنظیمات تاریخ و زمان و خاموش کردن حالت تنظیم اتوماتیک، مشکل برطرف می گردد.

البته باید پس از وارد کردن تاریخ و زمان به صورت دستی، ورود به اپ استور و روشن کردن مجدد حالت اتوماتیک این بخش، اپ استور را از طریق اپ سویچر بسته و آن را دوباره باز کنید. لازم به ذکر است که استفاده از دیتای سیمکارت نیز می تواند در این موضوع به شما کمک کند.

این مطلب کاربردی را از دست ندهید: مشکل فریز شدن در گوشی های آیفون

واحد تعمیرات موبایل اپل

واحد تعمیر گوشی اپل، بررسی و تعمیرات تخصصی انواع مدل های آیفون را برای کاربران انجام می دهد. این واحد به جدیدترین برنامه ها و ابزارهای حوزه ی تعمیرات گوشی موبایل مجهز شده و انواع مشکلات آیفون در آن قابل تعمیر می باشد.

همچنین به دلیل انجام فرایند تعمیر توسط کارشناسان ارشد حوزه ی نرم افزار و سخت افزار، تعمیرات موبایل اپل با کمترین درصد خطا انجام می گردد. لازم به ذکر است که اقدامات مورد نیاز برای رفع مشکلات ios 11 نیز در این واحد انجام می شود

نمایندگی اپل

حضور کادر فنی مجرب و استفاده از ابزار پیشرفته در نمایندگی اپل، خدمات این مرکز را به سطح بالایی از کیفیت رسانده و این نمایندگی را در بین سایر مراکز خدماتی متمایز نموده است. بخش های مختلف نمایندگی اپل، خدمات مربوط به فروش و تعمیر انواع مدل های آیفون، آی مک، آی پد، مک بوک و … را به کاربران ارائه می دهند.

برای خرید هریک از محصولات این کمپانی، می توانید به نمایندگی رسمی اپل مراجعه نموده و از خدمات متنوع این مرکز در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش بهره مند شوید. همچنین خدمات تعمیری نمایندگی اپل در ایران نیز در سطح بالایی از کیفیت قرار داشته و می توانید از صحت و دقت بالای آنها اطمینان داشته باشید.

واحدهای تعمیرات اپل

تعمیر و رفع مشکلات عملکردی آیفون، آی مک، مک بوک، آی پد و اپل واچ، در واحدهای تعمیرات اپل انجام می گردد. از آنجا که تعمیر محصولات اپل همچون ساختار این محصولات، منحصر بفرد بوده و همه ی تعمیرکاران قادر به انجام آن نیستند، مدیریت نمایندگی اپل از افراد دوره دیده در این زمینه دعوت به همکاری نموده است.

انواع ابزار، برنامه ها و تجهیزات مدرن نیز در واحدهای تعمیرات اپل فراهم شده و بدین ترتیب، کاربران شاهد ارائه ی خدمات بسیار با کیفیتی در این واحدها خواهند بود.

در صورت تمایل، می توانید به این بخش مراجعه کرده و در جریان آخرین تحولات کمپانی اپل قرار بگیرید.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *