شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

مناسب ترین شوینده برای ظرف شویی

بعد از خرید یک ماشین ظرف شویی، مطمئنا همه به این فکر میکنن که مناسب ترین شوینده ماشین ظرف شویی رو تهیه کنن که هم ظرف ها خوب تمیز بشن و هم ماشین صدمه نبینه. میشه گفت برای استفاده بهتر و البته طولانی تر از ماشین ظرف شویی ال جی، استفاده از یه ماده شوینده مناسب میتونه خیلی موثر باشه. ما در این مطلب، با کمک تکنسین های تعمیر ظرفشویی lg در نمایندگی ال جی، تعدادی از بهترین و کاربردی ترین مواد شوینده که باعث عملکرد بهتر دستگاه میشه رو به شما همراهان عزیز معرفی خواهیم کرد. به این ترتیب، میتونین بهترین نوع شوینده ماشین ظرفشویی تون انتخاب کنین و به این ترتیب، شاهد عملکرد بهتر این دستگاه باشین.

شوینده ماشین ظرفشویی

انواع شوینده ماشین ظرفشویی

همونطور که اشاره کردیم، نوع و کیفیت شوینده تاثیر خیلی زیادی در عملکرد ماشین ظرفشویی و طول عمر این دستگاه داره. به طور کلی، چند نوع محدود و مشخص از شوینده برای ماشین های ظرفشویی وجود داره که هر کدوم، خوبی ها و بدی های خاص خودشون رو دارن. قرص ماشین، ژل، جلادهنده ، بوگیر، نمک ماشین ظرف شویی و جرمگیر، اصلی ترین مواد مصرفی ماشین های ظرفشویی هستن و شما باید برای کارکرد بهتر محصول مورد استفاده تون، بهترین ماده رو انتخاب و استفاده کنین.

بهترین شوینده برای ظرفشویی کدام است؟

در زیر، به بررسی بهترین مواد شوینده ماشین ظرفشویی می پردازیم:

ژل ماشین ظرف شویی:

حتما این سوال برای شما پیش میاد که مناسب ترین شوینده برای ظرف شویی ، ژل هست یا قرص ظرف شویی. در واقع ژل ظرف شویی همون مایع ظرف شویی هستش که طبق تجربه ی کارشناس های تعمیر لوازم خانگی در واحد تعمیرات ال جی مرکز سخت افزار ایران، جزء بهترین شوینده ها به شمار میره. عملکرد ژل کاملا شبیه به قرص ماشین هست ولی خب کارایی خاص خودش رو داره. از ساده ترین کارایی این شوینده ماشین ظرف شویی، می تونیم به این نکته اشاره کنیم که میشه با توجه به تعداد ظرف ها ( کم یا زیاد ) مایع رو داخل ماشین ظرف شویی بریزیم. این در حالیه که قرص رو مثلا موقعی که تعداد ظرف ها کمه، به خاطر روکش پلاستیکی و مایع داخلش نمی تونیم نصف کنیم و به اندازه نیاز مصرف کنیم. بنابراین مجبوریم کل قرص رو استفاده کنیم که این مساله میتونه باعث لیز شدن ظرف ها بشه که در این صورت مصرف آب هم بالا میره و از جهت اقتصادی اصلا به صرفه نیست.

قرص ماشین ظرف شویی:

معمولا اولین مواد شوینده که در لیست مناسب ترین شوینده برای ظرف شویی ال جی قرار داده می شه، قرص ماشین ظرف شویی هست. خب کیفیت و قدرت پاک کنندگی قرص خیلی مهمه و شما برای داشتن ظروف تمیز تر، باید سعی کنید از مارک های معتبر این ماده استفاده کنین. توجه داشته باشین جنسی که خریداری می کنین،  تقلبی یا فاسد و بی کیفیت نباشه. و این که با ظرفشویی lg شما سازش داشته باشه.

جلادهنده ماشین ظرف شویی:

هر کس که نام این محصول رو می شنوه میتونه تشخیص بده که این مواد چرا و برای انجام چه کاری استفاده میشه. جلا دهنده در واقع فقط شوینده ماشین ظرفشویی نیست و برای برق انداختن طرف ها در این دستگاه استفاده میشه. اگه میخواین ظرف هاتون براق و تمیز باشه، باید از مارک های معتبر جلادهنده ها استفاده کنین. جلادهنده آب رو به صورت یکنواخت روی ظروف پخش میکنه؛ به طوری که بعد از خشک شدن ظرف ها دیگه قطره های خشک شده ی آب رو روی ظرف نخواهید دید.  پس برای اینکه همیشه ظرفای تمیز و براقی داشته باشین، جلادهنده رو در لیست خرید مواد شوینده قرار بدید.

بوگیر:

بوگیر البته شوینده ماشین ظرفشویی نیست و بیشتر برای رفع بوی بد داخل دستگاه کاربرد داره. معمولا به دلیل موندن رطوبت روی ظروف یا ظرف کثیف توی ماشین ظرف شویی به اون نیاز داریم. برای استفاده لز بوگیر توی ماشین فقط کافیه بو ال جی، محیط داخلی دستگاه بعد از چند وقت بوی بدی میگیره و نیاز به بوگیر داره. به هر حال استفاده از این ماده به همراه شوینده، میتونه از موندگاری این بوی نا مطبوع در ماشین ظرفشویی جلوگیری کنه.

نمک ماشین ظرف شویی:

یکی دیگه از انواع شوینده ماشین ظرفشویی ، نمک هست. نمک  ظرف شویی از کدر شدن و خش افتادن روی ظرف ها جلو گیری می کنه و میتونه برای استفاده در انواع مدل های این دستگاه مفید واقع بشه. در حالت کلی، نمیشه گفت که بهترین شوینده برای ظرفشویی ال جی چیه و شما باید با توجه به مدل دستگاهتون و مزایا و معایب هر کدوم از شوینده ها، مناسب ترین نوع رو انتخاب کنین.

نمایندگی رسمی ال جی

نمایندگی رسمی ال جی ، مرکزیه که شما میتونین برای دریافت خدمات حوزه ی فروش و تعمیر محصولات این شرکت، بهش مراجعه کنین. این مرکز، به واسطه ی فعالیت های گسترده و خدمات مثبتی که داشته، تونسته در طول سالها فعالیتش، در جلب رضایت شما کاربران گرامی موفق عمل کنه. همکاران ما در این نمایندگی تلاش می کنن با سرلوحه قرار دادن اصول مشتری مداری، رضایت هرچه بیشتر شما رو فراهم کنن. فروش جدیدترین محصولات lg به صورت اورجینال، تعمیرات ال جی در سطح تخصصی، سرویس های گسترده ی پس از فروش، اصلی ترین خدماتی هستن که با مراجعه به نمایندگی رسمی ال جی، میتونین از اونها بهره مند بشین.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
1.5/5(2 امتیاز)