شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نکات مهم خرید یخچال ساید بای ساید

یخچال ساید بای ساید یکی از محصولاتی است که به ویژه در سال های اخیر بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. بسیاری از کاربران صرفا به دلیل زیبایی این محصول، آن را برای استفاده انتخاب کرده و با هزینه ای بالا خریداری می کنند. این در حالی است که مدل های ساید، قابلیت های مختلفی هم دارند که بسیاری از کاربران از این قابلیت ها مطلع نیستند. ساید بای ساید فضای بیشتری نسبت به سایر مدل های یخچال اشغال می کند. به همین دلیل باید فضای کافی برای نگه داری آن را داشته باشید. با توجه به محبوبیت بالای محصول مورد بحث، لازم دیدیم که نکاتی را در مورد آن به شما کاربران عزیز ارائه داده و به این ترتیب، شما را در خرید یک ساید بای ساید خوب و مناسب یاری دهیم. برای آشنایی با نکات مهم خرید یخچال ساید بای ساید ، به ادامه این مطلب توجه کنید.

خرید یخچال ساید بای ساید

نکات مهم در خرید یخچال ساید بای ساید

پیش از خرید ساید بای ساید ، باید به چند نکته مهم در مورد این محصول توجه کنید. مهم ترین این نکات عبارتند از:

1. مصرف انرژی یخچال ساید

یکی دیگر از نکات خرید ساید بای ساید که از اهمیت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد، مقدار مصرف انرژی این دستگاه است. با هدف کاهش مصرف برق و کاهش فشارهای وارده بر موتور، مدل های جدید یخچال ساید بای ساید به دو موتور مجهز شده اند. اگر به عمر موتور ساید بای ساید خود اهمیت می دهید، پیشنهاد پیشنهاد کارشناسان تعمیرات یخچال به شما، خرید ساید بای ساید های چند موتوره است.

2. تعداد درب های یخچال

یکی از نکات مهم خرید ساید بای ساید ، توجه به تعداد درب های این محصول است. بیشتر مدل های این محصول دارای دو درب  اصلی هستند؛ اما برخی از مدل های یخچال ساید بای ساید، با سه و یا حتی چهار درب طراحی و تولید شده اند. این مورد برای استفاده راحت تر از مواد غذایی بوده است؛ برای مثال طراحی یخچال به گونه ای است که مواد غذایی یا بطری هایی که مدام با آن ها سر و کار دارید نزدیک تر و در دسترسی راحت تری قرار گیرند. اگر جزء خانواده های پر جمعیت هستید، مدل های داری چند درب که مجهز به بار خانگی هم هستند، گزینه مناسب تری برای شما خواهد بود.

این مقاله را از دست ندهید: معنی کلمات روی یخچال فریزر

3. ظرفیت داخلی یخچال ساید بای ساید

دومین مورد از نکات مهم خرید ساید بای ساید این است که به ظرفیت داخلی این دستگاه توجه کنید. خب طراحی فضای داخلی یخچال ساید کمی متفاوت با سایر یخچال ها می باشد. به این ترتیب که محفظه مخصوص شیشه در برخی مدل ها قابلیت تغییر دارد و متنوع است. بسته به مقدار فضایی که برای نگه داری مواد غذایی مورد نظرتان نیاز دارید، می توانید اقدام به خرید یک یخچال ساید بای ساید مناسب برای خود نمایید.

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

4. ظاهر یخچال ساید

در ابتدای مطلب نیز  اشاره کردیم که بیشتر کاربران به دلیل ظاهر ساید بای ساید اقدام به خرید این محصول می نمایند. یکی از مهم ترین نکات خرید ساید بای ساید نیز ظاهر آن است. lg محصولات ساید خود را معمولا در سه رنگ سفید، استیل و تیتانیوم طراحی و عرضه نموده است. البته برخی برند ها از مدل های فانتزی نیز استفاده میکنند اما توصیه ما به شما انتخاب مدل های ساده تر است. بیشتر از رنگ، جنس روکش و ضد ضربه یا ضد خش بودن سطح خارجی دستگاه اهمیت دارد. برخی از مدل این محصول به ال سی دی کوچکی روی بدنه مجهز شده اند که علاوه بر زیبایی، کارایی های مختلفی هم دارند.

پیشنهاد پیشه کمک: برفک زدن یخچال ساید ال جی

5. اجزای یخچال ساید بای ساید

اجزای به کار رفته در یخچال، یکی دیگر از نکات مهم خرید ساید بای ساید است که باید پیش از خرید به آن توجه کنید. مدل هایی که یک دستگیره سر تا سری برای باز و بسته کردن هر درب دارند، امکان شرایط استفاده راحت تری را برای شما فراهم می سازند.  همچنین به یاد داشته باشید که لاستیک هایی که دور تا دور درب های یخچال ساید بای ساید وجود دارد، از جمله اقلامی است که زود تر سایر اجزای این محصول نیاز به تعمیر پیدا می کند. لذا در هنگام خرید یخچال ساید بای ساید به این نکات توجه داشته باشید.

نمایندگی تعمیرات یخچال در تهران

سطح بالای کیفیت و تخصص خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر یخچال در تهران که این مرکز را در بین کاربران مشهور نموده است، در نتیجه حضور کادر فنی مجرب و متخصص به وقوع پیوسته است. بخش های مختلف این نمایندگی، به فروش و یا تعمیرات تخصصی انواع محصولات الکترونیک تولید شده در کمپانی lg می پردازند. در بخش فروش، همکاران ما ضمن عرضه آخرین محصولات این کمپانی، مشاوره های تخصصی فروش را نیز به مشتریان ارائه می دهند. در واحد تعمیرات نیز شما عزیزان می توانید هریک از انواع لوازم خانگی، لپ تاپ، مانیتور، گوشی، تلویزیون و … خود را به تخصصی ترین شکل ترمیم نمایید. ارائه گارانتی معتبر در ازای خدمات ارائه شده، یکی از مصادیق مشتری مداری در نمایندگی ال جی در تهران به شمار می رود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرویس های این مرکز، می توانید به وب سایت نمایندگی ال جی مراجعه نمایید.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *