شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

یخچال فریزر LFXS26973D ال جی

یخچال فریزر LFXS26973D ال جی محصولی بسیار مناسب برای خانواده های پرجمعیت می باشد. قابلیت های متمایز و فوق العاده گنجانده شده در این دستگاه توانسته است توجه بسیاری از دوست داران محصولات ال جی را جلب کند. به هرحال، این شرکت کره ای همواره در جهت رضایت کاربرانش گام برداشته و با تلفیق بهترین استانداردهای رتبه بندی شده با دستگاه هایش، لوازمی کاربردی وقدرتمند ارائه می دهد.

اکنون با داشتن یخچال فریزر LFXS26973D ال جی، می توانید مواد غذایی و آیتم های بیشتری که مورد نیازتان می باشد را در آن ذخیره و اندوخته نمایید. این یخچال درب فرانسوی ( درب با دو لنگه ) نه تنها به مانند یک فروشگاه در دسترس است بلکه می تواند مواد غذایی شما را به بهترین شکل تازه و سالم نگه دارد.

یخچال فریزر LFXS26973D ال جی

یخچال فریزر LFXS26973D ال جی محصولی متفاوت

فضایی جادار و وسیع

فضای داخلی بزرگ و غار مانند یخچال فریزر LFXS26973D ال جی، در حدود ۲۶ فوت مکعب بوده  و از این جهت خیال شما را برای ذخیره سازی حجم زیاد مواد غذایی تان برای همیشه راحت کرده است. بنابراین، با کمک این ویژگی اکنون می توانید تمام مواد غذایی و آیتم هایی که مورد علاقه اعضای خانواده تان می باشد را تهیه کرده و به آسانی در آن نگهداری کنید. شایان ذکر است، در یخچال فریزر LFXS26973D ال جی فضا به قدری زیاد است که امکان دسترسی آسان و سازماندهی بهتر را برای شما فراهم می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید: راهنمای خرید یخچال فریزر

نمایی زیبا و متمایز

یخچال فریزر LFXS26973D ال جی از جنس یک فولاد محکم و ضد زنگ بوده و از رنگی سیاه و سطوحی صاف، صیقلی و درخشان بهره برده است. پرداخت سطوح ابریشم مانند این محصول بسیار عالی بوده و جلوه ای از یک یخچال فریزر پیشرفته را القا می کند.

مطابق با سبک روز

شرکت ال جی از قابلیت کلیدی اپلیکیشن SmartThinQ برای آسان سازی یک سری از کارها در یخچال فریزر LFXS26973D ال جی خود استفاده کرده است. اکنون با بهره گیری از این ویژگی منحصر به فرد و عالی می توانید از یخچال فریزر خود بخواهید تا یخ بیشتری تولید کند و یا حتی به هنگامی که در یخچال تان باز مانده به صورت نوتیفیکیش، آلارم آن را بروی دستگاه تان ببینید.

به عبارتی دیگر، برنامه SmartThinQ که مختص خود ال جی می باشد برای کنترل ویژگی های کلیدی و دریافت اطلاعیه های مهم، فارغ از هر مکانی که هستید بسیار کاربردی و با اهمیت می باشد.

سیستم یخ ساز باریکتر و ارائه فضای بیشتر

تولید یخ بیشتر همواره گزینه ای عالی و سودمند است اما اگر یخ ساز شما فضای زیادی از یخچال شما را اشغال کند خیلی هم جالب به نظر نمی رسد. از این حیث، شرکت ال جی گزینه یخ ساز باریک (Slim SpacePlus Ice System) را در یخچال فریزر LFXS26973D ال جی سازگار کرده و حالا دیگر هیچ فضایی از یخچال فریزر شما هدر نمی رود.

دستیارهای هوشمند صوتی گوگل و آمازون الکسا

شرکت محبوب ال جی در ساخت یخچال فریزر LFXS26973D ال جی، با دستیارهای دوست داشتنی و کاربر پسند گوگل و آمازون الکسا نیز همکاری کرده است. اکنون، با این قابلیت های منحصر به فرد و هیجان انگیز به راحتی می توانید ویژگی های هوشمند دستگاه تان را با صدای خود فعال کنید.

نحوه قرارگرفتن سیستم یخ ساز باریک (Slim SpacePlus Ice System)

از آنجایی که این سیستم بر روی درب قرارگرفته شده است، فضای ذخیره سازی بیشتری را به شما ارائه می دهد. به عبارتی دیگر، این سیستم مساحت زیادی از فضای شما را اشغال نمی کند و گنجایش بیشتری را در یخچال فریزر LFXS26973D ال جی برای ذخیره سازی مواد غذایی بیشتر و همچنین اقلام دیگر به همراه دارد.

سیستم خنک کننده

و اما به عنوان یکی دیگر از گزینه های قدرتمندی که در طراحی خاص یخچال فریزر LFXS26973D ال جی نهاده شده است، می توان به سیستم هوشمند Smart Cooling اشاره کرد. لازم به ذکر است، این سیستم برای حفظ شرایط برتر در این دستگاه طراحی شده است.

بهره مندی از کمپرسور خطی (Linear Compressor) در این فرایند به سرعت به نواسانات دما، واکنش نشان می دهد و باعث می شود غذای شما تازه تر مانده و به مدت طولانی تری حفظ شود. از سوی دیگر، وجود دریچه هایی که به صورت استراتژیک جایگزین شده اند باعث می شود تا خنکی هوا داخل یخچال فریزر به طور یکنواخت محصور بماند و دیگر مهم نیست مواد غذایی شما در کدام قسمت یخچال فریزر قرار دارد.

کارکرد مفید کمپرسور خطی (Linear Compressor)

کمپرسور خطی، یک فن آوری بسیار سودمند در زمینه موتور و کمپرسور یخچال فریزر می باشد که اکنون در طراحی یخچال فریزر LFXS26973D ال جی به کار رفته است.

این فن آوری می تواند به شیوه قابل توجهی نقاط اصطکاک را کم کرده، سر و صدای اضافی را کاهش داده و در کل طول عمر بیشتر کمپرسور را تأمین نماید. از این حیث، می توانید تا مدت ها از داشتن این محصول به همراه کارکرد عالی و بی نقص آن خاطر جمع باشید.

نمایندگی ال جی

کلیه ی خدمات مورد نیاز کاربران محترم در ارتباط با فروش، تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات کمپانی ال جی، در نمایندگی بنام این شرکت به متقاضیان ارائه می گردد. مدیریت نمایندگی ال جی، با اولویت قراردادن رضایت و رفاه مشتریان محترم این مراکز را به بهترین و پیشرفته ترین ابزارها مجهز کرده و از کارشناسان با مهارت برای تعمیر دعوت به عمل آورده است.

گفتنی است، کارشناسان و متخصصان دلسوز و مسئول این مراکز بواسطه تجربه و دانش کافی در زمینه تعمیرات تخصصی این محصولات همواره توانسته اند خدمات کیفی شایسته ای را به کاربران محترم ارائه دهند. به هرحال، انجام سرویس های دقیق، ارائه مشاوره ها و راهنمایی های کاربردی، پاسخگویی به سئوالات متداول و گارانتی از جمله خدماتی است که توسط این مراکزمورد اعتماد پشتیبانی می شود.

واحدهای تعمیرات ال جی

بررسی و تعمیر کلیه ی محصولات ال جی در واحدهای تعمیرات ال جی به شیوه ای تخصصی انجام می پذیرد. برای تسریع روند تعمیرات دقیق و نیز افزایش تمرکز متخصصان، هر واحد به محصول خاصی اختصاص یافته است. به عنوان مثال، اقدامات مورد نیاز برای رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع مدل های لپ تاپ، در واحد تعمیرات لپ تاپ ال جی انجام می گیرد. از سویی دیگر، هر یک از این مراکز، به فراخور نوع محصول، به تجهیزاتی پیشرفته و قطعاتی اصل و اورجینال مجهز شده اند و متخصصین  وکارشناسان زبده  ما با استفاده از آنها انواع آسیب دیدگی ها و نواقص رخ داده را برطرف می کنند.

با مراجعه به این بخش از سایت، در جریان آخرین خبرها و اطلاعات تخصصی و عمومی قرار می گیرید.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *