شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

تلویزیون ها از اولین سال هایی تولید شدن، تا به حال جزیی جدایی ناپذیر در منازل هستند. روند پیشرفت و تحول این تکنولوژی کمتر از انقلاب نبوده و موضوع بسیار جالبی است که می توان در مقاله های بعدی در مورد آن نوشت. به دنیای امروز که برگردیم با کمی تامل متوجه می شویم تلویزیون های ال جی جزو شناخته شده ترین ها در بین تلویزیون های به بازار راه یافته هستند. این محصولات انواع مختلفی دارند، یکی از معیارهای دسته بندی آن ها می تواند تکنولوژی رنگ و نمایش باشد. مثلا تولید تصویر در تلویزیون های ال ای دی با پلاسما یا ال سی دی تفاوت زیادی دارد. این تجهیزات هم ساختار نرم افزاری و سخت افزاری پیچیده ای دارند و این پیچیدگی پا به پای تنوع مدل بیشتر هم می شود.

پس دور از انتظار نیست که تلویزیون های ال جی شانس رویارویی با مشکلات و اختلالات فراوان را داشته باشند. این مسئله می تواند ناراحت کننده باشد. اما نمایندگی تلویزیون ال جی در تهران مشکل شما را حل می کند. بعد از خرید تلویزیون lg  هر مشکلی که داشتید می توانید با نمایندگی تماس بگیرید. در اینجا مجموعه ای از خدمات نمایندگی را به شما می گوییم.

تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در تهران

معمولا اهمیت مراکز نمایندگی تعمیر تلویزیون ، در مواقع بروز خرابی بیشتر از همیشه احساس می شود. نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران ، یکی از معتبرترین مراکز ارائه خدمات پشتیبانی از تلویزیون های ال جی به شمار می رود. در ادامه به بررسی برخی از مشکلات متداول تلویزیون های ال جی در نمایندگی ال جی می پردازیم. دانستن آن ها برای کاربران این محصولات مفید است.

این مقاله برای شما مفید است : آموزش آپدیت تلویزیون ال جی

تعمیر بک لایت تلوزیون ال جی در تهران

بدون شک یکی از مهم ترین قطعات تشکیل دهنده تلویزیون های ال جی، بک لایت آن ها است. بک لایت ها هم در تلویزیون های ال ای دی و هم ال سی دی به کار رفته  که البته در مواردی تفاوت های جزیی با یکدیگر دارند. به گونه ای که در تلویزیون های ال سی دی از فلورسنت و در نمونه های ال ای دی از لامپ های کوچک ال ای دی، استفاده شده است.

بک لایت ها ممکن است به دلایل مختلفی از قبیل، جدا شدن لامپ ها، به کار گیری قطعات بی کیفیت، استفاده از بالاترین میزان نور در منوی تنظیمات، با اختلال مواجه شوند. از آنجا که این ارگان نقش بسیار ویژه ای درعملکرد کلی تلویزیون های ال جی ایفا می کند، هر گونه خرابی در آن، می تواند به سایر قطعات نیز آسیب وارد کند.

به همین دلیل، مراجعه به نمایندگی معتبر و استاندارد تعمیر تلویزیون ال جی در تهران یک مسئله ضروری است. متخصصان واحد تعمیر بک لایت، می توانند در سریع ترین زمان ممکن، مشکلات را شناسایی و برطرف کنند.

تعمیر ال سی دی تلویزیون ال جی در تهران

به عقیده کارشناسان تعمیر تلویزیون ال جی در تهران ، ال سی دی تلویزیون ال جی و سایر تجهیزات مجهز به این قطعه، ممکن است به مرور زمان یا به دلیل ضربه، با خرابی و شکستگی روبرو شود. از آنجا که خرید دستگاه جدید، با نظر به افزایش قیمت محصولات الکترونیکی، راهکار اقتصادی تلقی نمی شود، مراجعه به نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران را به شما عزیزان توصیه می کنیم. تشخیص و تعمیر ال سی دی تلویزیون ال جی در انواع مدل و نسخه با بهره گیری از ابزار مورد نیاز و تجربه ی بالای کادر تعمیر، با نهایت دقت و ظرافت به انجام میرسه. همچنین در صورت نیاز به تعویض پنل ال سی دی، از نمونه کاملا اورجینال و متناسب با مدل دستگاه ال جی ، استفاده می شود.

تعمیر مشکلات برد تغذیه تلویزیون ال جی

برد تغذیه تلویزیون ال جی، همونطور که از نامش پیداست، وظیفه ی تغذیه ی برق سایر قسمت های تلویزیون رو به عهده داره. آن چه که مسلمه، خرابی این قطعه موجب مشکلاتی در تامین برق و انرژی قطعات مختلف دستگاه میشه و عملکرد کلی دستگاه ال جی رو با اختلال روبرو میکند.

از این رو تعمیر خرابی این برد، جزء اقداماتی است که باید با نهایت سرعت و دقت به انجام برسد. به همین خاطر و در جهت رفاه حال کاربران تلویزیون ال جی، نمایندگی تعمیر تلویزیون ال جی در تهران ، واحد مجزایی را به بررسی و رفع ایراد برد تغذیه این تجهیزات، اختصاص داده است. لازم به ذکر است، تمامی خدمات تشخیص و تعمیر و تعویض در این واحد با ضمانت در اختیار کاربران محترم قرار می گیرد.

این مقاله را از دست ندهید : چرا تلویزیون ال جی به وای فای وصل نمیشود؟

تعمیر مین برد تلویزیون ال جی

مین برد یا برد مادر، مهم ترین بخش سازنده تلویزیون و سایر تجهیزات الکترونیکی به شمار می رود. به طوری که بار پردازش اطلاعات به دوش این عضو اصلی است. مسلما هر گونه مشکل در روند عملیاتی این قطعه، عدم کارکرد درست تلویزیون رو به همراه داره و نگرانی کاربر را رقم می زند.

این برد از اطلاعات کلی دستگاه تشکیل شده و حافظه رم، ورودی و خروجی های صدا و تصویر، یو اس بی و تمامی کابل ها، روی آن قرار گرفته شده اند. رفع مشکلات مین برد، نیازمند تخصص و دقت بسیار بالایی است و هرگونه اقدام ناشیانه می تواند تبعات جبران ناپذیری برای دستگاه به همراه داشته باشد.  از همین رو، کارشناسان واحد تعمیر تلویزیون ال جی در تهران ، آماده اند تا با بهره گیری از مهارت و تجهیزات خود، با تعمیر مین برد تلویزیون ال جی، تمامی مشکلات این قطعه حیاتی را شناسایی و به شیوه های مطمئن، برطرف کنند.

امتیاز شما به این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *