شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

سرویس در محل تلویزیون ال جی

یکی از روش های مناسب جهت تعمیر تلویزیون های معیوب، روش سرویس در محل تلویزیون ال جی است. مناسب بودن این سرویس از آن روست که در آن نیازی به جابجایی و حمل مانیتور تلویزیون ال جی نیست. تعمیرکار با حضور در محل –اداره، منزل، محل کار و …- نسبت به رفع اشکالات پیش آمده در تلویزیون اقدام می‌کند.

عدم نیاز به جابجایی تلویزیون، ضمن صرفه‌جویی در زمان، از بروز اتفاقات پیش بینی ناپذیر نظیر شکستگی و آسیب تلویزیون جلوگیری می‌کند. در صورتیکه شما نیز دارنده یکی از مدل‌های تلویزیون ال جی هستید و در حال حاضر اختلالاتی در این دستگاه به وجود آمده، پیشنهاد ما به شما استفاده از سیستم سرویس در محل تلویزیون LG است.

کارشناسان « سرویس در محل ال جی» بلافاصله پس از تماس شما به محل اعزام شده و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر را آغاز می‌کنند. در این روش تمامی عملیات عیب‌یابی، تعمیر و سرویس تلویزیون ال جی در محل انجام شده و نیازی به خارج کردن دستگاه و جابجایی آن نیست. بعلاوه کارشناسان اعزامی ما آرشیوی از قطعات جانبی را با خود به همراه دارند تا در صورت خرابی هر یک از قطعات، بی‌هیچ فوت وقتی، نسبت به تعویض آن‌ها اقدام نمایند.

5/5(1 امتیاز)
سرویس تلویزیون ال جی در محل

مزایای استفاده از سرویس در محل تلویزیون ال جی

  • با بهره‌مندی از سیستم سرویس در محل تلویزیون ال جی نیازی به صرف انرژی و زمان برای یافتن تعمیرگاه نخواهید داشت.
  • با استفاده از این سرویس از مشکلاتی که ممکن است در حین جابجایی دستگاه رخ دهد، پیشگیری می‌گردد. (مشکلاتی نظیر ضربه خوردن، گم شدن برخی از قطعات، شکستگی و … )
  • در این روش نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی برای حمل دستگاه و جابجایی آن نخواهید داشت.
  • به دلیل انجام سرویس در محل، می‌توانید بر مراحل تعمیر دستگاه خود نظارت داشته باشید.
  • تمامی مراحل تعمیر پس از کسب اجازه و تأیید صاحبان دستگاه انجام خواهد شد.
  • در سرویس در محل تلویزیون ال جی شما می توانید تمامی پرسش‌های خود را با کارشناس اعزامی در میان گذاشته و نسبت به رفع و حل آن‌ها اقدام نمایید.
  • کارشناس اعزامی جهت سرویس در محل تلویزیون ال جی پس از اتمام کار، راهکارهایی جهت افزایش عمر مفید دستگاه به شما آموزش خواهد داد.
  • در صورت درخواست شما، مشاوره و راهنمایی‌های در زمینه‌ی خرید و تعمیر دیگر محصولات ال جی ارائه می‌گردد.
  • پیش از اقدام به تعمیر توسط کارشناسان سرویس در محل تلویزیون ال جی ‌می‌توانید از میزان هزینه و دستمزد اطلاع یابید.

واحدهای تعمیرات ال جی

کارشناسان مرکز تعمیرات ال جی به دلیل تعهد به اصول و ضوابط مشتری مدارانه خود را ملزم می دانند تا پاسخگوی تمامی سوالات متداول تعمیر لپ تاپ ال جی و ابهامات کاربران درباره محصولات ال جی و خدمات ارائه شده در این مرکز باشند. در این بخش تعمیرکاران متخصص و مشاوران کارشناس ما پاسخگوی پرسش‌های شما کاربران گرامی در حوزه تعمیر، ترمیم، بازسازی و ارتقاء دستگاه‌های ال جی هستند.

مهندسان نرم افزار و سخت افزار حاضر در نمایندگی LG در ایران به ساختار تمامی محصولات ال جی تسلط داشته و توانایی آن را دارند تا هرگونه عیب و اختلال ایجاد شده در دستگاه را رفع نمایند. هزینه ارائه خدمات در نمایندگی ال جی در ایران از جمله خدمات سرویس در محل تلویزیون ال جی بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه محاسبه و دریافت می‌گردد. واحدهای تخصصی تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی گشته‌اند.

[us_carousel post_type=”services” columns=”4″ items_gap=”0.5rem” items_layout=”blog_cards” carousel_arrows=”1″ carousel_autoplay=”1″ carousel_interval=”1″ column_width=”110″ columns_number=”7″ image_background=”false” header_size=”h4″ number=”7″ carousel_arrows_offset=”1rem”]

خدمات سرویس در محل تلویزیون ال جی

  • سرویس انواع قطعات تلوزیون در محل و منزل
  • تعویض آی سی رام تلوزیون در خدمت سرویس در محل تلویزیون ال جی
  • تعمیر آی سی صدا تلوزیون ال جی در محل و منزل
  • تعویض آی سی ویدیو تلوزیون ال جی در محل و منزل
  • عیب یابی و رفع ایراد تلوزیون ال جی در محل و منزل
  • سرویس کلی تلویزیون در محل و منزل
  • ترمیم و بازیابی برد تلوزیون ال جی در محل و منزل
  • سرویس و تعمیرات نمایشگر تلوزیون ال جی در محل و منزل
سرویس در محل تلویزیون ال جی

نمایندگی ال جی

نمایندگی ال جی با تکیه بر تخصص و مهارت کارشناسان خود، توانسته است در طول سال‌های اخیر بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه فروش محصولات ال جی و خدمات پس از آن –نظیر خدمات مرتبط با سرویس در محل تلویزیون ال جی – به مشتریان و مشترکان ال جی عرضه دارد.

چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی گردند. نمایندگی ال جی ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با تعمیر، بهبود، بهسازی و ترمیم محصولات شرکتی است که با تولیدات خویش در دو حوزه‌یِ تجهیزات خانگی و ارتباطات توانسته است بخش عمده‌ای از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهد و محصولات خود را به اقصی نقاط جهان صادر نماید.

این شرکت نخستین بار در سال ۱۹۵۸ و از تلفیق دو شرکت کره‌ای لاکی (Lucky) و گلد استار (Gold Star) – که شرکت‌هایی فعال در زمینه ساخت قطعات پلاستیکی و  لوازم الکترونیکی بودند- پدید آمد.

[us_carousel columns=”4″ items_quantity=”5″ items_layout=”5195″ carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ overriding_link=”post”]