شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

مشکلات رایج تلویزیون ال جی

در این مقاله قصد داریم مشکلات رایج تلویزیون ال جی را برای شما کاربران عزیز تشریح کرده و به بررسی این مشکلات بپردازیم. تلویزیون اصلی ترین محصول در گروه لوازم خانگی است و آشنایی با مشکلات آن برای همه کاربران این محصول ضروری می باشد. ساختار این دستگاه پیچیده و در عین حال ظریف بوده به همین دلیل ممکن است دچار مشکلات و اختلالات متعددی شود. در این مقاله ضمن بررسی اصلی ترین اختلالات عملکردی این دستگاه، روش های برطرف کردن هریک از این اختلالات را نیز مورد بررسی قرار می دهیم. توجه داشته باشید که تعمیرات تلویزیون یک حوزه کاملا تخصصی است که باید حتما توسط تکنسین های مجرب این حوزه انجام شود؛ لذا توصیه می کنیم برای جلوگیری از بروز مشکلات جبران ناپذیر در این دستگاه، بررسی و تعمیر مشکلات رایج تلویزیون ال جی خود را به متخصصین مجرب ما در نمایندگی ال جی بسپارید. برای آشنایی با رایج ترین مشکلات تلویزیون LG با ما همراه باشید.

مشکلات رایج تلویزیون ال جی

بررسی مشکلات رایج تلویزیون ال جی

در این قسمت با بخشی از مشکلات رایج تلویزیون ال جی و روش های برطرف کردن هریک از این مشکلات آشنا خواهید شد:

روشن و خاموش شدن متوالی

یکی از مشکلات رایج تلویزیون ال جی ، روشن و خاموش شدن مداوم و متوالی این محصول است. در این حالت تلویزیون روشن شده و پس از نمایش لوگوی ال جی مجدد خاموش می ‌شود که در اصطلاح تعمیر تلویزیون به این حالت reboot شدن گفته می شود. دلیل بروز این مشکل معمولا خرابی و یا از کار افتادن مین برد بوده و برای تعمیر آن باید برد را تعمیر و یا تعویض نمایید.

قطع شدن تصویر

دیگر مشکلی که کارشناسان در واحد تعمیر تلویزیون ال جی با آن درگیر هستند، مربوط به زمانی است که تلویزیون صدا دارد اما تصویر ندارد. به ویژه در مدل های بدون گارانتی بیشتر شاهد این مشکل هستیم و دلیل آن، وجود ایرادی در بک لایت است که یک ضعف کارخانه ای تلقی می شود. بدیهی است که با تعمیر و یا تعویض بک لایت، این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

خاموش شدن خود به خود تلویزیون

برخی کاربران در تماس با همکاران ما در بخش تعمیرات ال جی از خاموش شدن تلویزیون ال جی خود به صورت خود به خودی شکایت می کنند. برای رفع این مورد از مشکلات رایج تلویزیون ال جی ، اول باید اتصالات را بررسی کرده و از سالم بودن آنها اطمینان حاصل نمایید. همچنین مطمئن شوید که جریان برق دچار اختلال یا نوسانی نباشد. در صورت رد همه این احتمالات، ایراد از مین برد دستگاه بوده و باید اقدام به ترمیم یا تعویض این قطعه به شکل حرفه ای نمایید. فراموش نکنید که برد پاور نیز جزء قطعاتی است که ممکن است در بروز این مشکل نقش داشته باشد؛ تشخیص دقیق منشأ اختلال در این شرایط نیاز به تخصص و تجربه بالایی در این حوزه دارد و حتما باید توسط افراد ماهر انجام شود.

این مقاله را از دست ندهید: چرا تلویزیون ال جی روشن نمی شود؟

هنگ کردن تلویزیون

به عنوان آخرین مورد از مشکلات رایج تلویزیون ال جی باید به هنگ کردن این دستگاه اشاره کنیم. این مشکل معمولا زمانی رخ می دهد که مین برد دستگاه دچار ایراد شده و به این ترتیب، عملکرد تلویزیون را با اختلال مواجه سازد. برای رفع مشکل هنگ کردن تلویزیون در این شرایط، کافی است مین برد را تعمیر نمایید.

تلویزیون در حالت HDMI تصویر ندارد

یکی از مشکلات رایج تلویزیون lg زمانی بروز پیدا می کند که دستگاه در حالت HDMI  تصویر ندارد. ممکن است ایراد از سوکت HDMI  باشد و یا تنظیمات مربوطه به درستی انجام نشده باشد. به هر تریب برای رفع این مشکل بهتر است اول دستگاه را ریست نرم افزاری کرده و اطمینان حاصل کنید که اتصالات دستگاه سالم هستند. در صورت برطرف نشدن مشکل، حتما به یک مرکز تعمیرات تخصصی تعمیرات لوازم خانگی مراجعه کرده و اختلال را به صورت حرفه ای برطرف نمایید.

این مقاله را از قلم نیندازید: نحوه تقویت سیگنال تلویزوین ال جی

خاموش شدن ناگهانی تلویزیون

یکی دیگر از مواردی که کاربران تلویزیون ال جی را به تعمیرگاه می کشاند، خاموش شدن ناگهانی این دستگاه است. این مشکل دلایل متعددی دارد که از جمله مهم ترین آنها می توان به خرابی مین برد، ایراد برد پاور و مواردی از این دست اشاره نمود. برای برطرف کردن مشکل در این حالت، باید قطعات ذکر شده مورد بررسی، تعمیر و یا تعویض قرار گیرند.

نمایندگی مجاز ال جی

نمایندگی مجاز ال جی، ضمن استخدام جمعی از مجرب ترین نیروها و نیز مهیا نمودن پیشرفته ترین تجهیزات، توانسته خدمات بسیار با کیفیتی را در دو بخش فروش و تعمیرات به کاربران ارائه نماید. مدیریت این مرکز اهتمام ویژه ای بر رعایت حقوق مشتری قائل بوده و در این راستا، بر کار کارکنان این مجموعه نظارت کامل دارد. در همین راستا، کلیه ی کارکنان، اصول مشتری مداری را سرلوحه ی اصلی کار خود قرار داده و در راستای تحقق این امر تلاش می کنند. لازم است بدانید که نمایندگی ال جی ، خدماتی همچون فروش محصولات ال جی، تعمیرات تخصصی این محصولات و نیز خدمات پس از فروش را در سطحی گسترده به کاربران ارائه می دهد. گفتی است همه فعالیت های نمایندگی مجاز ال جی در چهارچوب قانون است و کاربران می توانند از این مساله اطمینان کامل داشته باشند.

5/5(1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *