شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

قیمت کولر گازی ال جی

قیمت کولر گازی ال جی برای برخی اصلی ترین رکن در خرید یا عدم خرید این محصول است. چه این محصول با نیازهای آنان سازگار باشد و چه نباشد، برای برخی از خریداران، مهمترین اصل در نهایی کردن خرید، قیمت آن است.

اگرچه قیمت کولر گازی ال جی می توان تأثیر شایان توجهی در خرید این محصول داشته باشد اما باید توجه داشت که قیمت این محصول نیز همچون سایر کالاهای موجود در بازار، قطعاً بسته به نوع دستگاه، کیفیت آن، اورجینال یا فیک بودن، گارانتی داشتن یا نداشتن و مواردی از این دست خواهد بود.

بدیهی است که نوع کولر گازی و ساختار فنی آن نیز نقشی تعیین کننده در قیمت کولر گازی ال جی خواهد داشت. در صورتی که با حضور در بازار از مواجه شدن با قیمت های متفاوت و نابسامان کلافه شده اید می توانید با حضور در نمایندگی ال جی دلیل این تفاوت را جویا شده و راهنمای های لازم را دریافت نمایید. شما می‌توانید با حضور در این مرکز تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را درباره هریک از کولرهای گازی موجود در بازار از کارشناسان فروش کسب نمایید.

در نمایندگی ال جی، ویژگی ‌های فنی و تخصصی هر یک از کولرهای گازی موجود در بازار، مزایا و معایب، ارزش خرید، ارائه یا عدم ارائه خدمات پس از فروش، مقایسه هر یک از دستگاه های برودتی با دستگاه های هم رده در برندهای دیگر و اطلاعاتی از این دست با صبر و حوصله و رعایت اصل مشتری‌مداری ارائه می‌‌گردد تا هریک از مشتریان گرامی لذت یک خرید هوشمندانه و آگاهانه را برای اولین‌بار در این مرکز تجربه نمایند‌.

سیستم اینورتر و نقش آن در قیمت کولر گازی ال جی

معایب این دستگاه نیز مواردی چون قیمت بالاتر در زمان خرید و تعمیرات و لوازم گرانتر در زمان خرابی می باشد.

به خاطر داشته باشید که کولر گازی اینورتر در پیک کار خود و حداکثر توان کارکرد، دارای مصرف برق مشابه کولر گازی معمولی است و تفاوت کولر های گازی اینورتر و معمولی فقط در نوع کنترل ظرفیت و راه اندازی کمپرسور می باشد، به همین دلیل از نظر اقتصادی توجیه اختلاف قیمت زیاد در زمان خرید اولیه کولر گازی کم مصرف کار ساده ای نیست و نباید به تبلیغات غیر کاربردی برندهای وارد کننده این کولرها در خصوص کاهش مصرف برق تا میزان ۶۰ درصد اهمیتی داد.

یکی از سیستم های نوین استفاده شده در کولرهای گازی که نقشی تعیین کننده در تعیین قیمت کولر گازی ال جی دارد سیستم اینورتر است.

با توجه به بازار داغ کولرهای اینورتر متأسفانه بسیاری از افراد سودجو از عدم آشنایی خریداران کولر گازی با این سیستم سوء استفاده کرده و کولرهایی با سیستم معمولی را با قیمت بالا به جای کولرهای اینورتر به خریداران عرضه می کنند.

اگر شما نیز قصد خرید یکی از این محصولات را دارید و قیمت کولر گازی ال جی برای شما مهم است مطالعه مطالب بعدی را دست ندهید.از مزایای کولر گازی اینورتر نوسان کم دمای محیط، راه اندازی نرم و آرام کمپرسور و مصرف کمتر انرژی در زمان رسیدن کولر به دمای مناسب است.

ارائه مشاوره درباره خرید و قیمت کولر گازی ال جی

فروش کولر گازی یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی است که با همکاری تیمی از زبده ترین کارشناسان و مشاوران این حوزه انجام می پذیرد. در حالی که همه‌جا صحبت از خدمات پس از فروش است مدیریت این مجموعه خود را ملزم به ارائه «خدمات پیش از فروش» نیز ساخته‌ است. اما خدمات پیش از فروش به چه معناست؟

خدمات پیش از فروش دربردارنده تمامی اطلاعاتی است که ممکن است خریدار پیش از اقدام به خرید به آن‌ها نیاز داشته باشد. شما می‌توانید با حضور در این مرکز تمامی اطلاعات مورد نیاز خود نظیر قیمت کولر گازی ال جی و…. را از کارشناسان فروش حاضر در نمایندگی ال جی کسب نمایید.

قیمت کولر گازی ال جی و انواع آن

بدیهی است که نوع کولر گازی و ساختار فنی آن نقشی تعیین کننده در قیمت کولر گازی ال جی دارد. در حال حاضر غالب کولرهای گازی موجود در بازار را می توان در یکی از سه دسته ایستاده، پنجره ای و اسپیلت جای داد.

قیمت کولر گازی ال جی از نوع پنجره ای نسبت به دو مورد بعدی پایین تر است. در بخش زیر به طور مختصر با مشخصات هر یک از این کولرها آشنا می شویم:

ویژگی ها و قیمت کولرهای ایستاده ال جی :

  1. استفاده در موارد کاربردی خاص (مصارف صنعتی یا مصارف خانگی بسیار خاص. مصارف صنعتی شامل مکان‌های عمومی پر رفت‌وآمد (پایانه‌های مسافربری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مساجد و…. آن دسته از کاربرانی که امکان نصب کولر پنجره‌ای ندارند یا به دلیل مستاجر بودن، اجازه‌ی دخل و تصرف در دیوار منزل مسکونی را ندارند هم ممکن است به‌ناچار به سمت این کولرها سوق داده می‌شوند.‌)
  2. قیمت بالا

ویژگی ها و قیمت کولر ال جی از نوع اسپیلت : 

  1. قیمت بیشتر در مقایسه با کولرهای پنجره‌ای
  2. مصرف برق پایین (که در درازمدت ‌صرفه‌‌ی اقتصادی خود را نشان می‌دهند)
  3. دو تکه بودن (که برای اتصال این تکه‌ها به یکدیگر باید از لوله‌های مسی انتقال حرارت استفاده شود)
  4. نیاز به یک نصاب حرفه ای و کار بلد جهت نصب کولر اسپیلت
  5. نیاز به تعیین و رعایت حداکثری و حداقلی فاصله‌ی مابین پنل و موتور
    (دقت کنید اگر امکان نصب موتور در فاصله‌ی بین ۵ تا ۱۰ متری پنل را ندارید، یا از فکر کولر اسپلیت بیرون بیایید یا حتما کولری بخرید که در ساختمان شما جوابگو باشد)
  6. عدم امکان جابجایی راحت
  7. دارا بودن چرخه‌ی معکوس یا همان سیستم «کولر سرد و گرم»

ویژگی ها و قیمت کولر گازی ال جی از نوع پنجره ای :

  1. عدم نیاز به برق‌کشی جداگانه‌ای
  2. عدم نیاز به سوراخ کردن دیوار و رد کردن لوله‌های مسی
  3. دارای بدنه‌ی یکپارچه که به‌سادگی درون پنجره جا می‌خورد
  4. پایین بودن قیمت کولر گازی ال جی
  5. قدرت خنک‌کنندگی زیاد در مقایسه با قیمت
  6. وزن زیاد
  7. مصرف برق به‌شدت بالا
  8. ایجاد سروصدای نسبتاً بالا
  9. امکان جابجایی راحت این دستگاه (در فصل تابستان و زمستان)

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی در ایران ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ال جی به هموطنان گرامی می باشد.

نمایندگی ال جی در ایران، در بخش فروش، عرضه کننده تمامی محصولات ال جی و در بخش خدمات پس از فروش ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با ترمیم، تعویض و تعمیر محصولات ال جی است. مدیریت این مجموعه در تلاش است تا در هر دو حوزۀ فروش و تعمیر، بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان خویش ارائه دارد.

کارشناسان حاضر در نمایندگی ال جی با تمرکز بر حوزه کاری خویش از ورود به حوزه‌های نامرتبط خودداری کرده و صرفاً در حیطه تخصصی خویش به ارائه خدمات می پردازند. ارائه قیمت کولر گازی ال جی و سایر محصولات این برند یکی از خدمات ارائه شده در نمایندگی ال جی است.

واحدهای ارائه دهنده خدمات در نمایندگی ال جی در ایران به دلیل تأکید بر اصول و ضوابط مشتری‌مدارانه، اهتمام ویژه‌ای به خدمات‌رسانی سریع با قیمت‌ها و هزینه‌های مصوب شرکتی به هموطنان گرامی دارند. واحدهای تعمیرات ال جی در بخش زیر معرفی می گردند.

برای مطالعه مقالات ، سوالات متداول ، محصولات و اخبار به دیگر صفحات سایت مراجعه کنید.

امتیاز شما به این نوشته