شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

هوش مصنوعی در محصولات ال جی

هوش مصنوعی در محصولات ال جی توانسته است توجهات بسیاری را بخود جلب کند. کمپانی ال جی چندی پیش بخشی با عنوان تحقیق و توسعه هوش مصنوعی (A.I division) راه‌اندازی کرد. امروزه شاهد استفاده از هوش مصنوعی در محصولات ال‌جی میباشیم. لوازم خانگی ال جی بیش از پیش با تکنولوژی‌های جدید در جهت آسایش کاربران درآمیخته است. یکی از ملموس‎ترین کاربردهای این علم استفاده بعنوان دستیار دیجیتال است.

هوش مصنوعی در لوازم خانگی، گوشی‌های هوشمند و حتی بخش خودروسازی این شرکت کره ای نیز بکار رفته است. بخش جاروبرقی‌های هوشمند در بین دیگر کالاها بسیار محبوب تر واقع شده است.

هوش مصنوعی در محصولات ال جی

هوش مصنوعی در محصولات ال جی از دستیار صوتی الکسا پشتیبانی میکند

در طی استفاده از هوش مصنوعی در محصولات ال جی این شرکت اعلام داشت لوازم خانگی نسل جدید از دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی آمازون الکسا پشتیبانی خواهند کرد. چندی پیش این شرکت اعلام کرده بود تعدادی از لوازم خانگی آن از سرویس google-assistant پشتیبانی میکنند. هم اکنون اظهار داشت تمامی دستگاه هایی که از گوگل اسیستنت پشتیبانی میکنند از آمازون الکسا نیز پشتیبانی خواهند کرد. لوازمی مانند: یخچال ال جی، کولرگازی ال جی، ماشین لباسشویی ال جی، اجاق گاز ال جی و ربات های تمیزکننده.

رقابت بین شرکت آمازون و گوگل در زمینه هوش مصنوعی همچنان ادامه دارد.

دیگر کاربردهای هوش مصنوعی

هوش مصنوعی چندیست که برسرزبانها افتاده است. در سالهای اخیر این مسئله جلوه وافعی بخود گرفته و کم کم به یک تکنولوژی جدید بدل خواهد شد. این علم بزودی بعنوان بخشی جداناپذیر از زندگی روزانه جای خود را بین تمامی صنایع باز خواهد کرد.  هوش مصنوعی با یکپارچه‌سازی هوش انسان و هوش ماشینی، یک رابطه یادگیری دوطرفه بین انسان و ماشین ایجاد کرده است.

نمونه قابل لمس این تکنولوژی اینترنت اشیا است. این علم وعده جهانی مبتنی بر اینترنت را میدهد. ماشین‌های بدون سرنشین نمونه بسیار مملوس از فناوری هوش مصنوعی است. با استفاده از این تکنولوژی شاهد افزایش میزان بهره وری کارگران تا ۴۰ درصد بوده‌ایم. این مسئله در رشد اقتصادی تاثیر چشمگیری داشته است. ربات های راهنما و تمیزکننده ال جی در فرودگاه ها به ارائه خدمات به مردم میپردازند.

نمایندگی ال جی و واحدهای تعمیرات ال جی

نمایندگی ال جی ، واحد تعمیرات تخصصی محصولات ال جی را، با تیمی از باتجربه‌ترین مهندسان و متخصصان تعمیرات راه‌اندازی نموده است. این واحد با برخورداری از سالها تجربه در امر تعمیرات سخت‌افزار و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت‌افزاری محصولات ال جی را با قطعات اورجینال و مناسب‌ترین هزینه به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

نمایندگی ال جی در بخش «فروش» به عرضه تمامی تولیدات این کمپانی و در بخش «خدمات پس از فروش» به ارائه تمامی خدمات تخصصی تعمیر و بازسازی محصولات ال جی می‌پردازد. کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز با همکاری کارشناسانی صورت می‌گیرد که دارای تخصص فنی و نظری در حوزه فعالیت خویش می‌باشند. صبر و حوصله‌‌ کارشناسان این مجموعه در حین کار و ارائه‌ راهنمایی‌های موردنیاز به مشتریان گرامی، از جمله دلایل محبوبیت و موفقیت نمایندگی ال جی در امر خدمات‌رسانی است. دیگر واحدهای تعمیرات ال جی  در بخش زیر معرفی گشته‌اند.

اخبار، محصولات، مقالات و سوالات متداول در سایر صفحات وب سایت قابل مشاهده و پیگیری است.

امتیاز شما به این نوشته