شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

نکات مهم نگهداری از یخچال

یخچال دیگه به جزء جدا نشدنی زندگی روزمره تبدیل شده و وجودش توی همه ی خونه ها الزامی هست. این محصول تقریبا بیشتر ساعات شبانه روز رو کار میکنه و حتی تو زمان های استراحت هم بیشتر قطعاتش فعال هستن. خب این حجم کار باعث میشه که روند فرسایشی این محصول سرعت بالایی داشته باشه و به مرور زمان، شاهد بروز مشکلات جدی در عملکرد بخش های مختلفش باشیم. با این وجود، با رعایت کردن چندتا نکه ی ساده و پیش پا افتاده می شه طول عمر این محصول رو افزایش داد و سرعت استهلاکش رو به حداقل رسوند. کارشناسای تعمیر یخچال به کاربرا توصیه می کنن که با در نظر گرفتن چند نکته، هم از یخچالشون در مقابل آسیب ها و خرابی ها محافظت کنن و هم طول عمر این محصول رو افزایش بدن. از طرفی با رعایت کردن این نکات، می تونید کاربری دستگاه رو هم افزایش بدین. برای آشنایی با نکات مهم نگهداری از یخچال ، با سامسونگ زون امروز همراه باشید.

نکات کاربردی نگهداری از یخچال

از جمله مهم ترین نکاتی که نگهداری از یخچال رو راحت تر و عملی تر می کنه، میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • مهم ترین نکته در مورد هر کدوم از مدل های یخچال سامسونگ، اینه که به شکل درست و در محل مناسب نصب بشن.
  • برای نگهداری بهتر از یخچال، به هیچ عنوان دوشاخه ی اونو با فشار و سرعت از برق جدا نکنید. دوشاخه رو بگیرید و به آرومی از پریز خارج کنید.
  • در زمان جابجایی یخچال samsung، مراقب باشید كه روی كابل برق كشیده نشه و كابلش آسیب نبینه.
  • در هنگام کار بخش فریزر، دست مرطوب خود رو به قسمت های خیلی سرد آن نزنید؛ این کار باعث می شه که دست شما به اون قسمت ها بچسبه.
  • یکی از مهم ترین نکات نگهداری از یخچال اینه که وقتی قصد تمیز کردن یخچال یا برفک زدایی اون رو دارید، حتما دوشاخه برق رو جدا کنید و مطمئن بشید که برق در دستگاه جریان نداشته باشه.
  • تکنسین های لوازم خانگی در نمایندگی تعمیرات سامسونگ، به کاربرا توصیه می کنن که از آسیب رسوندن، خم كردن، كشیدن و پیچوندن كابل برق خودداری کنند؛ این کار می تونه خطر آتش سوزی و برق گرفتگی رو به وجود بیاره و از طرفی، امنیت خود یخچال رو هم کاهش بده.
  • حتما مطمئن بشید که سیم ارت یخچال به زمین متصل شده باشه.
  • بهتره که ظروف شیشه ای رو در داخل فریزر قرار ندین؛ در این صورت ممکنه در اثر سرمای زیاد، بشکنن.
  • برای جلوگیری از تاثیرات منفی نوسانات برق در عملکرد یخچال، بهتره که از یک محافظ با کیفیت برای اتصال دستگاه به برق استفاده کنید. کارشناسای تعمیرات یخچال همواره روی این مساله تاکید دارند.
  • یکی دیگه از نکات مهم برای نگهداری از یخچال، این هستش که یخچال رو در معرض گرما، نور مستقیم آفتاب و رطوبت قرار ندین.
  • تراز بودن یخچال نکته بسیار مهمی در استفاده از این محصول هست که عملکرد اون رو به میزان قابل توجهی بهبود میده.
  • توجه داشته باشید دمای محیطی که یخچال سامسونگ شما در اون نصب میشه، نباید کمتر از 5 درجه سانتی گراد باشه. در غیر این صورت، عملکرد دستگاه با اختلال جدی مواجه میشه و ممکنه مشکلاتی برای این دستگاه به وجود بیاد .
  • همیشه مراقب کابل برق یخچال باشید؛ در صورت آسیب دیدگی این کابل، اونو در اسرع وقت تعویض کنید.
  • یخچال رو در مجاورت دستگاه های حرارت زا مثل گاز، شوفاژ و آب گرمکن قرار ندین.
  • به صورت منظم، لوله های پشت یخچال یا همون کندانسور رو گردگیری کنید. جالبه بدونید که یکی از مهم ترین عوامل ایجاد کننده مشکل در یخچال و روند خنک سازی اون، تجمع گرد و خاک و آلودگی در بخش ذکر شده هست.
  • برای نگهداری از یخچال، توصیه می کنیم که از قرار دادن غذاهای داغ در اون خودداری کنید.
  • همیشه روی غذاها رو با درب یا محافظ های مخصوص بپوشونید، چون بخار متصاعد از اونها منجر به ایجاد برفک بیشتر میشه و یخچال باید انرژی زیادی برای آب کردن این برفک ها صرف کنه.
  • به عنوان آخرین مورد از نکات نگهداری از یخچال ، باید به تمیز کردن منظم این محصول اشاره کنیم. بدنه بیرونی و محیط داخلی یخچال سامسونگ باید به صورت منظم تمیز بشن. توجه داشته باشید که برای تمیز کردن این بخش ها از ابزار تیز استفاده نکنید و احتیاط کنید که قطعات دستگاه آسیب نبینن.

نمایندگی رسمی سامسونگ

نمایندگی رسمی سامسونگ، ضمن استخدام جمعی از مجرب ترین نیروها و مهیا کردن پیشرفته ترین تجهیزات، تونسته خدمات بسیار با کیفیتی رو در دو بخش فروش و تعمیرات به کاربرای محترم ارائه بده. رعایت اصول مشتری مداری برای مدیریت این مرکز اهمیت خیلی بالایی داره و در همین راستا، نظارت ویژه ای روی کار کارکنان بخش های مختلف وجود داره. همه پرسنل حاضر در نمایندگی مجاز سامسونگ ، اصول مشتری مداری رو سرلوحه ی اصلی کار خودشون قرار دادن و در راستای تحقق این امر تلاش می کنن. لازمه بدونید که نمایندگی رسمی سامسونگ، خدماتی از جمله فروش محصولات samsung، تعمیرات تخصصی این محصولات و نیز خدمات پس از فروش رو در سطحی گسترده به کاربرا ارائه میده.

[us_carousel items_layout=”blog_side_image” carousel_dots=”1″ carousel_autoplay=”1″ taxonomy_category=”%d8%a7%d8%ae%d8%a8%d8%a7%d8%b1,%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84,%d9%85%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa”]
امتیاز شما به این نوشته