شعبه مرکزی

تهران - ستارخان

ارسال ایمیل

info@hardwarecenter.ir

اشتراک گذاری

تعمیر مک بوک پرو

مک بوک پرو از ساختار نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خاصی برخوردار است از این‌رو پروسه تعمیرات مک بوک پرو نه تنها به تخصص کافی نیاز دارد بلکه به ابزارآلات و دستگاه‌های پیشرفته‌ای نیز نیازمند است. نمایندگی تعمیر محصولات اپل از کارشناسان و متخصصان حرفه‌ای برخوردار است که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های روز و به‌روزترین ابزارآلات به تعمیرات تخصصی محصولات اپل به ویژه مک بوک پرو می‌پردازند. در ادامه با خدمات نمایندگی تعمیر محصولات اپل در زمینه تعمیر این نوع مک بوک بیشتر آشنا خواهید شد.

تعمیر برد مک بوک پرو

برد لپ تاپ از مدارهای متعددی تشکیل شده است که هر یک از آن‌ها براساس مسیردهی‌های مشخصی به یکدیگر مرتبط هستند و وظایف بسیار مهی را ایفا می‌کنند. از این‌رو می‌توان گفت که برد مهم‌ترین قطعه لپ تاپ است. برد لپ تاپ براساس دلایل متعددی دچار خرابی می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به وارد شدن ضربه به لپ تاپ، سوختگی چیپست، نوسان برق، سوختگی اسلات‌های حافظه و … اشاره کرد. 

یکی از تخصصی‌ترین سرویس‌هایی که کارشناسان نمایندگی تعمیر محصولات اپل به کاربران ارائه می‌دهند تعمیرات برد MacBook pro است. درواقع کارشناسان این مرکز با استفاده از ابزارهای پیشرفته به صورت تخصصی برد مک بوک پرو را عیب‌یابی می‌کنند و سپس با استفاده از دانش و مهارت بالایی که دارند به تعمیر MacBook pro به صورت حرفه‌ای می‌پردازند.

تعمیر ال سی دی مک بوک پرو

بروز برخی از مشکلات مانند مشکی ماندن صفحه نمایش پس از روشن کردن مک بوک پرو، تغییر رنگ صفحه نمایش به رنگ‌های تیره یا قرمز، چشمک زدن صفحه نمایش، سفید و سیاه شدن و ایجاد خطوط عمودی بر روی آن نشان‌دهنده خرابی ال سی دی MacBook pro است. می‌توان گفت که دلیل اصلی خرابی ال سی دی مک بوک پرو، وارد شدن ضربه به آن است. 

چراکه ضربه، قاتل صفحه نمایش مک بوک است که مشکلات متعددی را در آن به وجود می‌آورد. درصورتی که ال سی دی مک بوک شما نیز دچار مشکل شده است آن را به کارشناسان نمایندگی تعمیر محصولات اپل بسپارید تا در طی مراحل عیب‌یابی، تعمیر و تست، مشکلات به وجود آمده در آن را به صورت حرفه‌ای برطرف نمایند و تعمیر MacBook pro را به بهترین شکل ممکن برای شما به انجام رسانند.

تعمیر باتری مک بوک پرو

شاید برای شما هم پیش آمده است که باتری لپ تاپتان را به طور کامل شارژ کرده‌اید اما بیشتر از یک ساعت شارژ نگه نداشته یا اینکه خیلی داغ می‌شود و ناگهان خاموش می‌شود. تمامی این نشانه‌ها حاکی از خراب شدن باتری لپ تاپ و استفاده نادرست از آن هستند. از این‌رو اگر با دلایل خرابی باتری لپ تاپ به خوبی آشنایی داشته باشید می‌توانید طول عمر آن را افزایش دهید. 

یکی از رایج‌ترین دلایل خرابی باتری MacBook pro تخلیه شدن کامل شارژ آن است چراکه این حالت شوک زیادی به باتری آن وارد می‌سازد. بنابراین بهتر است به جای رها کردن شارژ باتری مک بوک  تا صفر درصد و سپس شارژ کامل آن تا صد درصد، زمانی که شارژ آن به 20 درصد می‌رسد آن را تا سقف 80 درصد شارژ کنیم. اینگونه از خراب شدن خیلی زود و تعمیر باتری مک بوک پرو جلوگیری می‌کنیم.

تعمیر شارژر مک بوک پرو

خرابی شارژر مک بوک پرو از آن دسته از مشکلاتی است که خیلی ساده به نظر می‌رسد اما به دنبال خود می‌تواند مشکلات متعددی را به بار آورد. به گونه‌ای که می‌تواند منجر به سوختن یکی از قطعات مادربرد شود. از این‌رو به شما پیشنهاد می‌کنیم که درصورت خرابی شارژر مک بوک خود دیگر از آن استفاده نکنید و سریعاً به یکی از شعبه‌های نمایندگی‌ تعمیر محصولات اپل مراجعه کنید تا به صورت کاملا حرفه‌ای آن را تعمیر کرده و در کمترین مدت زمان در اختیار شما قرار دهند. درضمن فراموش نکنید که عوامل متعددی شامل: نوسان برق، آب‌خوردگی،  ضربه‌ خوردن، استفاده نادرست از شارژر و … موجب خرابی آن می‌شود.

تعمیر کیبورد مک بوک پرو

درصورتی که برخی از کلیدهای صفحه کلید شما کار نمی‌کنند مطمئن باشید که کیبورد شما دچار مشکلات سخت‌افزاری شده است و درصورتی که کیبورد شما به طور کامل از کار افتاده به این معنی است که دچار اختلالات نرم‌افزاری شده است. از رایج‌ترین دلایلی که موجب خرابی سخت‌افزار کیبورد MacBook pro می‌شوند می‌توان به وارد شدن ضربه شدید به کیبورد و ریختن مایعات بر روی آن اشاره کرد. از رایج‌ترین دلایل نرم‌افزاری که موجب بروز اختلال در کیبورد مک بوک می‌شوند می‌توان به عدم بروزرسانی درایور صفحه کلید، کار نکردن کیبورد پس از نصب یک برنامه و اشکال نرم‌افزاری اشاره کرد.

تعمیر اسپیکر مک بوک پرو

کمتر کاربری است که خرابی اسپیکر مک بوک پرو را تجربه نکرده باشد که با نشانه‌هایی مانند تولید صدای خش‌دار یا عدم خروج صدا از اسپیکر آن همراه است. تعویض یا تعمیر اسپیکر MacBook pro به مهارت بالایی نیاز دارد چراکه برای تعمیر اسپیکر این مک بوک باید بدنه آن به طور کامل باز شود. 

از این‌رو درصورتی که اسپیکر مک بوک شما به مشکل خورده است به شما پیشنهاد می‌کنیم که تعمیر یا تعویض آن را به کارشناسان ماهر و متخصص نمایندگی تعمیر محصولات اپل که از مهارت کافی در زمینه MacBook pro برخوردار هستند بسپارید.

تعمیر انواع مک بوک در محل

یکی از سرویس‌های ویژه‌ای که کارشناسان نمایندگی تعمیر محصولات اپل به کاربران ارائه می‌دهند، تعمیر مک بوک پرو در محل است. از این‌رو هر زمانی که MacBook pro شما دچار مشکل شد می‌توانید با کارشناسان نمایندگی تعمیر محصولات اپل تماس بگیرید تا بلافاصله پس از تماس شما به محل مورد نظر جهت تعمیرات تخصصی لپ تاپ پرو اعزام شوند.

نمایندگی تعمیر محصولات اپل

تعمیر لپ تاپ اپل تنها یکی از خدمات تخصصی نمایندگی اپل است. کاربران کلیه ی دستگاه‌های اپل می‌توانند در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکلی در دیوایس خود به یکی از شعبه‌های نمایندگی تعمیر محصولات اپل مراجعه کنند تا تخصصی‌ترین خدمات را در زمینه تعمیرات محصولات اپل از کارشناسان متخصص این مرکز دریافت کنند.

امتیاز شما به این نوشته